Boukjes Workshops!

maandag 8 april 2013

Zwart wit

Mijn oog viel op de uitdaging bij Liftchallenge, iets anders dan anders, maak een creatie in zwart en wit, dus geen andere kleuren! Wel een uitdaging die ik gewoon eens wilde proberen, juist omdat ik eigenlijk nooit met zwart wit werk!
Met deze kaart wil ik dus meedoen aan de Liftchallenge.


De kantstempel van Kaisercraft komt zo mooi uit, hier gestempeld met zwarte Stazon. De zwarte bloem was de enige zwarte die te vinden was in mijn collectie bloemen. Ik vond nog een lintje en het lintje bij de bloem komt uit een kledingstuk. De chevrontape is gescheurd om het geheel toch iets minder strak te krijgen. 


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Boukje. Leuk in zwart wit. Groeten Trijntje

Marjan zei

Heel mooi! Dat kant is echt prachtig op je kaart, chic! De andere toevoegingen maken het tot een stijlvolle kaart. Dank voor je deelname aan de Liftchallenge, Boukje.

crealinedance zei

Hallo Mooie kaart geworden.Gr.Nel

Oeneke zei

Mooi kaartje geworden, je kunt bijna niet zien dat het kant gestempeld is

Erica ♥ zei

Hee die heb je super gemaakt, ik vind
hem heel erg leuk ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het een hele stijlvolle kaart geworden,zwart-wit blijft toch altijd een mooie tijdloze combinatie vind ik ,lieve groetjes Miranda

Jeanette zei

Mooi en stijlvol geworden.

Groetjes Jeanette

Nadine zei

Erg leuk geworden en die kantstempel is GAAF! Komt prachtig tot zijn recht, super. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge Boukje!

Yolanda zei

Machtig mooie kaart! Groetjes Yolanda B)

Hella zei

Prachtige zwart/witkaart!

Brendaxx zei

Wauw wat mooi Boukje! Dat kant lijkt net echt! Groetjes,Brenda

Jetty zei

ja dat lijkt me ook heel moeilijk. Deze is heel mooi geworden.

Cornelie zei

O, wauw, dat is een stempel, net echt! Vind het een hele leuk kaart geworden! Dank je wel!