Boukjes Workshops!

maandag 19 augustus 2013

One Big Flower

Laatst rommelde ik wat in mijn bakken en vond de rozenblaadjes. 'k Wilde ze bijna weggooien, maar besloot om met heel veel dubbele blaadjes een bloem te fabriceren, even een probeersel, als het niks werd, kon ik het altijd nog weggooien....toch? 'k Heb steeds een rozenblaadje dubbelgevouwen en vastgenaaid, in het hart meeldraadjes vastgenaaid en onderaan nog een paar groene blaadjes.

Een dag of paar dagen daarna las ik op het blog van Cards & Scrap de uitdaging met 'One Big Flower', nou ja, toen móest ik mijn bloem wel gebruiken toch? Ik heb 'm verwerkt op een notitieblokje en daarbij het washitape en de stempeltjes gebruikt die ik van de Hema had gekocht.


Gebruikte materialen:
-Papier Little Yellow Bicycle Poppy 'Bloomfield',
-Washitape Hema en stukje van de Action,
-Etiket Tim Holtz Simple Sayings,
-Tekst g-studio,
-Plakparels Action,
-Charm Marianne Design Dutch JU0895,
-Witte Sharpie,.


Met dit blokje wil ik dus graag meedoen met de challenge van Cards and Scrap, het kan nog net vanavond!
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Bernadet zei

prachtig blokje met een supermooie bloem als blikvanger Boukje!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Els zei

Hele mooie kaart en super dat je meedoet met Cards & Scrap Challengeblog.
Groetjes, Els

Erica ♥ zei

Leuk idee zo met al die losse blaadjes
het geeft een prachtig effect ☺

Gezellige week, liefss Erica ☼

Scraptastische hobby zei

Hé creabea wat heb je dit prachtig mooi gedaan!! De bloem is heel duidelijk aanwezig, dus wat dat aangaat zit het goed bij de challenge! En je bent ook met je neus in de prijzen gevallen hè, ik meen bij de liftchallenge!! van harte daar mee.
Lieve groetjes van Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Boukje,dat heeft zo moeten zijn dat je met die bloemblaadjes aan de slag bent gegaan..een hele mooie creatie heb je ermee gemaakt,lieve groetjes Miranda

Petra zei

Zo zie je maar Boukje, je moet nooit iets wegdoen, er kan altijd iets ander van gemaakt worden. Prachtig geworden deze kaart. groetjes Petra

anja curvers zei

Wow gelukkig maar stel je voor dat je die mooie creatiehad weggegooid. Leuk dat je meedoet aan cards en scrap.

Dinette zei

Ik had de beginselen ervan gezien, maar wat een leuke bloem is het geworden en de blaadjes combineren er erg mooi bij! Het is een heel mooi notitieboekje geworden.
Nog gefeliciteerd met de eerste plaats bij de Liftchallenge, leuk!
Groetjes Dinette.

Tynke zei

Erg mooi blokje is het geworden zo!