Boukjes Workshops!

zaterdag 4 januari 2014

Gefeliciteerd

Lekker gepeeld met Marianne Design spulletjes...


De bloemen heb ik gemaakt met de nieuwe Craftable CR1261 (Country Garden), waarvan ik alleen de dunne tussenstansen gebruikt heb. Die heb ik ingeknipt, natgespoten en de blaadjes om een kwast gekreukeld, op dezelfde manier als hier.


Ook de LR0293 (Oval frame) is een stans die ik vaker zal gebruiken, zo leuk om als blikvanger te gebruiken en bloemen omheen te groeperen!

Gebruikte materialen Marianne Design:
-CR1261 Country Garden,
-LR0293 Oval Frame,
-LR0255 Blad met nerf,
-CR1244 Tiny's Swirls and leaves 2,

en verder:
-Cheery Lynn doily,
-metalen blaadje,
-toefje jute,
-Tekststempel Joy!
-Plakparels en houten knoop Action,
-Viva 3D stempelverf Mossgreen metallic,
-Viva modellier creme lichtblauw,
-Dutch Doobadoo mask fade dots.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Crealien zei

Mooie kaart! Prachtige kleuren gebruikt.

Groetjes Evelien

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat heb je weer een erg mooi kaartje gemaakt, en die bloemen zijn ook erg mooi!

Groetjes Ida

Kaartenkraam zei

wat een bijzonder model en hele mooie kleuren zo bij elkaar. De bloemen heb je ook erg mooi gemaakt!

groetjes van Ank

Mieke zei

Heel mooi! Leuke vorm ook.

Riet zei

Prachtige kaart Boukje.

Liefs Riet.

Jolara zei

super gaaf ! Liefs joyce

Jacqueline zei

Schitterend.

Groetjes, Jacqueline

Tineke van der Linden zei

Schitterend is je kaart! Mooie bloemen heb je gemaakt. Zo leuk om ze zelf te maken hè?
Groetjes Tineke

Maartje zei

Prachtige kaart, ook je bloemen! Ik vind het kleurgebruik ook heel fijntjes!

Antoinette Voorn zei

Hele gave kaart Boukje met je super mooie bloem!

Mar Knutsel zei

Wat een prachtige kaart, de bloem ga ik ook eens proberen is erg mooi.

Groetjes Marian

Elfjesdroom zei

Wat een mooie kaart met mooie mallen van MD. Echt een inspiratiebron! Ik kan nu helemaal niet wachten tot ik ze morgen ga ophalen.
groetjes Elvira