Boukjes Workshops!

woensdag 12 februari 2014

Especially for you

Ook op het SNN forum meegedaan met een Secret Card lift en daar deze kaart gemaakt.


Wel heel andere stijl dan de post van het lichtje hieronder, maar een beetje stoer vind ik ook mooi!


Het Color'core Cardstock is door de embos gehaald en geschuurd. Het lint is van de Action, net als de plakparels ('k heb er al heel veel gebruikt zo langzamerhand!) het houten sterretje komt van de Zeeman.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Wiebine zei

een leuk stoer kaartje heb ervan gemaakt Boukje, mooie blauwe kleur trouwens,
groetjes,
Wiebine

Sabine zei

Geweldige kaart, en ondanks dat jij hem stoer noemt, haal ik jouw hand er meteen uit. Ik vind hem heel leuk. Liefs sabine

Berdien Weideveld zei

Ik vind 'm gaaf Boukje !!! Die geemboste achtergrond is super en doet het erg goed met het golfkarton.
Groetjes Berdien

Oeneke zei

Een prachtig kaartje, ik had hem op SNN al gezien. Heel veel verschillende kaartjes komen er uit zo'n secret kaart lift

Ela zei

Mooi hoor, en ik vind het juist leuk die verschillende stijlen!
Groet, Ela

Maartje zei

Fijntjes en stoer - ik hou ervan! :)

Kitty zei

Gaaf, stoer, prachtig kaartje!