Boukjes Workshops!

dinsdag 22 april 2014

Grunge stempelset

Allemaal verjaardagen rond deze tijd, dus meerdere kaartjes nodig...


Deze kaart begon ik hiermee. Ik stempelde met mijn Grunge stempels en een tekststempel op mijn nestabilitievorm. De achtergrond van dessinpapier kreeg ook een paar spetters. De grijze teksten stempelde ik met mijn Big Brush pen van Faber Castell (op de foto rechtsonder)




De rand, de ballon en Hoera bewerkte ik met metallic rub ons, laatst gekocht op de Art Specially in Nijkerk. (het paletje in het midden met al die rondjes) 


Het groen van de blaadjes is Viva Inka Gold Greenyellow, erg leuk spul voor glans en frisgroen!


Alles geplaatst op de kaart ziet het er zo uit...


Gebruikte materialen deze kaart:
-Clear stampset Grunge Noor!Design,
-Non Sequitur Stamps (tekst)
-Papier Joy,
-Rand Noor!Design,
-Stampin'up inkt Crumbcake,
-Metallic rub ons,
-Marianne Design LR0309 Frame(binnenin de kaart)
-Marianne Design COL1347 Numbers (binnenin de kaart)
-Marianne Design COL1348 Hoera,
-Marianne Design PP1401 Balloon,
-Marianne Design LR0271 Anja's Vintage Swirls,
-Blaadjespons Nellie Snellen,
-Blaadjes Magnolia,
-Viva Inka Gold Greenyellow,
-Kant Action,
-Groen lint Joy!

Eerder al had ik een cadeaulabel nodig en ook hier gebruikte ik de Grunge stempelset en het Viva Inka Gold Greenyellow. Voor de blaadjes en het takje...


 maar ook de stipjes mbv. een masker op het bruine label. Daar zie je ook nog een paar afdrukjes van de Grunge set. De Big Brush pen gebruikte ik hier voor de randjes, ook de randen van het label hiermee aangezet.


Het groene in de achtergrond is gedaan met de Grunge stempelset, Versamark en Pan Pastel, onderaan donkerder, naar boven toe lichter van kleur.
Tot slot het Shaved Ice in het hart van de bloem, zie je de stukjes glim? (uit het potje rechtsboven op de foto met materialen)

Gebruikte materialen Creabest:
*Bright Yellow Green 680.5
*Raw Umber 780.5
*Perm.Green Ex. Dark 640.1
-Distress Ink Vintage Photo,

en verder:
-Stampin 'up Round Array,
-Stampin'up Scallop punch,
-Cirkelpons,
-Mask Dutch Doobadoo faded dots,
-Stampendous Shaved Ice,
-Magnolia blaadjes,
-Marianne Design LR0271 Anja's vintage swirls,
-Perlenpen creme.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Birscrea4fun zei

Prachtige kaart heel bijzonder en bedankt voor je duidelijke uitleg. Groetjes Birgit

Erica ♥ zei

Wat een beauty van een kaart, echt super ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Sabine zei

Heel mooi bijzonder kaartje. Ziet er geweldig uit. Liefs Sabine

Annemarie zei

Mooi gemaakt Boukje!
Groeten Annemarie

Maaike Huisman zei

Mooi geworden, Boukje. Dus Noor is ook al aan de Grunge. Het papier vind ik ook mooi, rustige, vintage kleuren.

Groetjes, Maaike

Je kaart in box ga ik graag eens liften. Leuk, een beetje kleiner model.

Ela zei

Wat ziet dat er weer top uit!
Groet, Ela