Boukjes Workshops!

donderdag 3 april 2014

Hardwood

Ik ben zo blij met mijn Hardwood stempel van Stampin'Up! Het hout heeft een mooie uitstraling en hij is goed te gebruiken met inkt, maar ook met Pan Pastel geeft het een mooi effect!



Mijn uitgangspunt was deze mooie kaart van Dorota  die ik had gepind op Pinterest. De houtstructuur vond ik mooi, maar ook de kleuren en ik heb geprobeerd om deze sfeer te vangen in mijn kaart en wilde dit doen met Pan Pastel...

-Met Versamark stempelde ik de Hardwood en bewerkte deze met de kleuren:
*Paynes Grey 840.3
*Turquoise Extra Dark 580.1
*Phthalo Green 620.5
-De planken knipte ik los, de randjes bewerkte ik met Versamark en Paynes Grey en plakte vier planken naast elkaar op, de rest van het kaartje knipte ik weg.


-De grote Magnolia bloemen bestempelde ik met een Tim Holtz tekststempel (Versamark) en
*Phthalo Green tint 620.8
*Turquoise 580.5

-De klimop is gekleurd met:
*Chrom. Oxide Green 660.5
*Perm.Green Ex.Dark 640.1
*Bright Yellow Green 680.5


-De blaadjes zijn geponst met een Nellie Snellen pons en bewerkt met
*Bright Yellow Green 680.5
*Bright Yellow Green Shade 580.3
-Het tekstrondje is bewerkt met 
*Orange Extra Dark 280.1
*Orange Shade 280.3


Op deze foto zie je de kleuren heel anders, maar ik vond het zonlicht zo mooi!


Gebruikte kleuren Pan Pastel op een rij:
*Paynes Grey 840.3
*Turquoise Extra Dark 580.1
*Phthalo Green 620.5
*Phthalo Green tint 620.8
*Turquoise 580.5
*Chrom. Oxide Green 660.5
*Perm.Green Ex.Dark 640.1
*Bright Yellow Green 680.5
*Bright Yellow Green Shade 580.3
*Orange Extra Dark 280.1
*Orange Shade 280.3

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een leuke kaart, erg leuk de houtstempel als achtergrond.

groetjes Jeanette

Anneke zei

Ze zijn prachtig. Vooral de tweede vind ik super. groetjes Anneke.

Boukje zei

Anneke, die tweede is niet van mij, maar van Pinterest en gebruikt als inspiratie...:)
Groetjes Boukje.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Boukje,
Wat zijn ze prachtig gemaakt .
Groetjes Doris

Sabine zei

Oh wat gaaf gedaan zeg! Ik vind het zo knap hoe je dit hebt gedaan. Liefs Sabine

Maia zei

Is dat een stempel die planken? Wat prachtig heb je die bewerkt!
Trouwens de hele kaart is per detail prachtig bewerkt wat maak je er toch een werk van!
Erg mooi de foto van de kaart in het zonnetje!
Alvast een fijn weekend!
Lieve groet Maia

Erica ♥ zei

Jeetje woww wat een schitterende kaart ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

De hobbydroom zei

Wauw wat een mooi kaartje! inderdaad die hardwood stempel is echt te gek! Prachtig met al die leuke details die je hebt gebruikt :)

Een fijn weekend
& lieve groetjes

Tynke zei

Wat een superleuk kaartje, mooie stempel!!