Boukjes Workshops!

donderdag 1 januari 2015

Chocolate For You!

1 januari, een gezegend nieuwjaar toegewenst!
De nieuwe challenge bij Marianne Design staat er weer op: maak een verpakking voor chocola!


Ik had nog een doosje chocoladestokjes liggen, die heb ik gebruikt als basis.


Het labeltje kan eruit:


Gebruikte materialen Marianne Design:
-Knipvel VK9533 
-COL1365 Chocolate set,
-COL1315 Eline's tab with text UK,
-LR0154 Labels,
-LR0151 Branch Forest,
-PK9119 Baroque,
-PK9120 Old Press,
-CR1204 Ovaal.

Er zijn veel verschillende creaties gemaakt, kijk maar eens hier! Doe je ook weer mee?
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Leni zei

Leuk om zo een chocolaatje te krijgen een echt super kadoo
de beste wensen voor 2015
Groetjes Leni

Ela zei

Mmmm dat ziet er erg lekker en leuk uit Boukje! Jij ook de beste wensen voor 2015! Groet, Ela

Jeanette zei

Super leuk gedaan, je zou bijna vergeten dat er chocolade bij zit.

Groetjes Jeanette

Lia zei

Mooi gemaakt Boukje! Maar om net na het begin van het nieuwe jaar met een chocoladeverpakking te beginnen terwijl ik goede voornemens heb om een paar kilootjes kwijt te raken?? Je brengt me in de verleiding (haha!!).
Ik wens je een mooi 2015,
Lia xx

Marleen zei

Je chocolade cadeaudoosje is onwijs mooi geworden Boukje!
Ook hartelijk bedankt voor de schitterende kaart met Daisy erop!! Die heb ik natuurlijk al eens voorbij zien komen en ik vind het super leuk dat ik hem nu heb!
Lieve groetjes, Marleen