Boukjes Workshops!

zaterdag 24 januari 2015

Twee babykaarten

'k Had nog twee babykaartjes liggen, die ik met de materialen van Marianne Design gemaakt heb.


Een beetje stoer met de zwarte confettiborder. 'k Vind het leuk om van deze stans het raster te gebruiken!


Ik gebruikte Distress Ink voor het inkleuren en de spetters en maakte witte spetters met Wow! embospoeder ultra high.


Een roze versie voor meisjes...


Zelfde opzet, alleen nu een liggende kaart en ik gebruikte de afbeelding uit het papier Baroque en plakte die achter het frame.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-LR0342 Confetti,
-LR0268 Eline's cupboard and frame,
-CR1245 Tiny's swirls and leaves 3,
-PK9119 Baroque,
-PK7041 Hello Sweet Baby!
-COL1313 Eline's Baby,
-EC0106 Eline's Baby,
-JU0944 Little Pins Blach & White,
-JU0931 Christmas bells Silver/Gold,

en verder:
-Stampin'up bloemenponsje Itty Bitty,
-Prima Flowers Stationer's Desk,
-Strasssteentjes,
-Touw, lint, tule,
-Wow! Opaque Bright White ultra High embospoeder,
-Distress Ink.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

Els zei

deze kaartjes zijn ook weer zo leuk met de ringetjes stans. echt heel lief.
Groetjes, Els

Anoniem zei

Hoi Boukje jouw babykaartjes zijn super schattig en mooi!
Groetjes Chantal

Jeanette zei

Mooie kaarten Boukje, het zwart voor een jongenskaart vindt ik erg leuk. Het schilderij raster is prachtig!

Groetjes Jeanette

angeleef zei

Wat mooi deze kaartjes! Ik ben helemaal fan van het fotolijstje. Ik heb 'm in Belgiƫ jammer genoeg nog nergens gevonden. Jouw uitwerkingen ermee zijn helemaal top!
Groetjes
**Evi**

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Oeneke zei

Wat zijn het weer een "pronkjes" heel mooi zo met die lijstjes

Annemarie zei

Wat een schatjes Boukje. Mooi gemaakt.
Groeten Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke manier om de confettistans te gebruiken. Toen ik 'm zag dacht ik, je koopt toch geen stans om confetti te maken? Maar het raster gebruiken dat vind ik wel gaaf. Hele leuke niet alledaagse babykaarten Boukje, heel gaaf...
Lieve groetjes Miranda

Richtsje zei

Superlief en heel erg leuk gemaakt Boukje! En dan gelijk mooi voor een jongen en een meisje, gaaf hoor.

Groetjes Richtje

Sabine zei

Leuke kaartjes, en die confetti stans is echt geweldig Liefs Sabine

Mar Knutsel zei

Wat een schattige kaartjes.

Groetjes Marian

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een schatjes! Heel erg mooi gemaakt!

Marleen zei

Wat een schatjes, oh, haha dat zeggen er wel meer. Maar ik sluit me er helemaal bij aan.
Super mooi en lief gemaakt Boukje!
Lieve groetjes, Marleen

M@risk@ zei

Super schattig zijn je kaartjes en de bolletjesstans is heel erg mooi. Groetjes Mariska

Nicole zei

Ik vind het heel erg mooi! Leuk met die lijstjes! Groetjes Nicole