Boukjes Workshops!

donderdag 15 januari 2015

Winters kaartje

De nieuwe challenge van Marianne Design staat er weer op: maak een gezellige winterse kaart met stempel of afbeelding en MD materialen.


 Het plaatje van Daisy in de sneeuw heb ik op het vierkant geplakt, bewerkt met Inka Gold Silver. De achtergrond met embos Dutch Dots is bewerkt met verschillende kleuren Inka Gold (Eerst champagne, toen Aquamarine en als laatste Silver, samen krijg je mooie kleurnuances in de achtergrond!)


Gebruikte materialen Marianne Design:
-DDK3311 Knipvel Don and Daisy,
-LR0223 Anja's Leaves 2,
-LR0244 Hulsttakjes,
-CR1203 Vierkant,
-DF3402 Dutch Dots.

en verder:
-Inka Gold Champagne, Silver, Aquamarine,
-Stampin'up sterretjespons,
-Bruin pakpapier,
-Kurkpapier, ster strasssteentjes Action,
-Takje met besjes.

Doe je ook weer mee? Kijk voor meer voorbeelden hier!
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Brendaxx zei

Dit is toch ook weer een plaatje, echt heel erg mooi Boukje!

Trijntje zei

Hoi Boukje prachtige met dit plaatje. De achtergond is erg mooi gemaakt. Ik vind de kaart hieronder ook zo geweldig en de kleuren combi is zo prachtig. Leuke techniek ook. Groeten Trijntje

Anoniem zei

Hoi Boukje alweer een schitterende kaart!
Groetjes Chantal

Richtsje zei

Al een tijd niet op blogs geweest en veel gemist....ook bij jou, zie veel mooie dingen! Dit winterse kaartje is ook erg leuk gedaan! Wie weet heb ik het weekend tijd en zin om weer eens mee te doen!

Groetjes Richtje!

Jeanette zei

Mooie kleuren heb je gebruikt Boukje, de embossingfolder van de stippen vindt ik geweldig.

Groetjes Jeanette

Linda zei

Hoi Boukje.
Wat een schatje vind ik dat plaatje toch altijd. Ik heb er laatst ook een kaart mee gemaakt. Die past goed bij de challenge dus ik doe ook zeker weer mee.
Ik vind je kaart super leuk geworden.
Leuk die embossingsdots erachter en die kleuren waarmee je dat bewerkt hebt zijn inderdaad een gave combi!
Groetjes, Linda