Boukjes Workshops!

woensdag 18 februari 2015

Getrouwd

Deze Kiekeboekaart maakte ik voor mijn broer en schoonzus,
die binnenkort 25 jaar getrouwd zijn.


De roosjes maakte ik van koffiefilter. Het rozenpapier van Shabby Chic is mooi subtiel en past er mooi bij!


Ze blijven lief hè, deze Don and Daisy?


Gebruikte materialen Marianne Design:
-DDS3330 Don and Daisy,
-PK9121 Shabby Chic,
-LR0256 Branch and Flowers 1,
-LR1282 Numbers,
-LR0294 Rose,
-CS0885 Getrouwd.

en verder:
-Crealies Nestlies Small no.5
-Magnolia blaadjes,
-Tim Holtz hart,
-Plakparels Action,
-Papicolor metallic karton,
-Ribkarton,
-Kantje,
-Toefje fibers tuincentrum,
-Distress Ink,
-Gelly Roll pen,
-Touw,
-Stampin'up bloemenponsje.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Ela zei

Ach wat lief weer en wat een leuk model zo! Dat inspireert weer en ja, D&D blijven schattig! Groet Ela

Jeanette zei

Wat een leuk idee, de kiekeboe kaart. Ga ik zeker onthouden.

Groetjes Jeanette

Anoniem zei

Wat een leuke kiekeboe kaart! Daar zullen je broer en schoonzus heel blij mee zijn denk ik :)
Groetjes Chantal

Giny zei

Dat heb je leuk gedaan....een kiekeboe kaart.
Super idee!!

Groetjes Giny

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Mooi gemaakt Boukje!

Groetjes Ida

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige mooie kaart, erg leuk idee
zo'n kiekeboe kaart

Groetjes Ina

Anneke zei

Heel erg leuk geworden. Zullen ze blij mee zijn. Groetjes, Anneke.

Els zei

Een pracht kaart en die roosjes zijn weer zo leuk.
Groetjes, Els