Boukjes Workshops!

maandag 23 februari 2015

Verschillende kaartjes

In opdracht mocht ik een 'bedankt' kaartje maken voor een moeder van school. 


 Bij de crea avond van de vorige keer maakten we een easelcard. Op deze kaart plaatste ik ook een 'dank je wel' stempel. Het leek me leuker voor de moeder om te kunnen kiezen, maar ze wilde ze allebei!


 En bij de avondgroep heb ik er nog een babykaartje van gemaakt. Zo leuk om te zien, dat je met ander papier een heel andere uitstraling krijgt!


Een foto in het zonnetje...


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaartjes, ook de snoepdoosjes hieronder zijn errug leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rimmie zei

Prachtige kaartjes Boukje!
Ik snap best dat die moeder niet kon kiezen!!!

Groetjes

Rimmie

http://butterflykisses83.blogspot.com

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kaartjes Boukje.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Ontzettend mooie kaarten Boukje! Ik zou ze ook allebei kiezen ;)
Groetjes Chantal

Els zei

Erg leuke kaartjes heb je weer gemaakt en wat een verschil wat papier keuze betreft. Echt een totaal andere kaart.
Fijne dag en groetjes, Els

Marleen zei

Schitterende kaarten Boukje!
Lieve groetjes, Marleen

Giny zei

Het zijn prachtige kaartjes geworden.
Leuk dat ze allebeide kaarten wilde.


Groetjes Giny

Jeanette zei

Wat een leuke kaarten, leuk idee de easelkaart want zo kan je het mooi zien!

Groetjes Jeanette

Linda zei

Hoi Boukje,
Wat een leuke dankjewel kaartjes!!!
Ja je baby versie is echt heel anders maar ook super leuk!
Lieve groet, Linda