Boukjes Workshops!

vrijdag 24 april 2015

Van wat er op tafel ligt...

Vandaag is het 23 jaar geleden dat mijn zoon werd geboren en ik moeder werd...



Hij lijkt een beetje op deze, die ik vorige week verstuurde naar mijn neef(je)


Gemaakt van verschillende dingetjes die op tafel lagen. De wolkjes bijvoorbeeld lagen al heel lang op mijn bureau, nu vond ik ze zo leuk dat ik er gelijk nog een kaart mee heb gemaakt!




Gebruikte materialen:
-COL1350  Numbers,
-DF3401 Flowers,
-DF3407 Chevron,
-PB7047 Eline's Peach & Mint,
-JU0938 Diamond Gems Blue,
-CS0926 Vlinders,
-CR1319 Gefeliciteerd,
-LR0294 Rose,
-Magnolia wolk,
-Blaadjes Nellie Snellen,
-Stampin'up pons sterretje,
-Stampin'up Dictionary,
-Stampin'up inkt Crumb Cake,
-Clearly Besotted word die Birthday,
-Wow! embosspoeder Opaque Bright White ultra high,
-Inka Gold Aquamarine, Greenyellow,
-Molotow Marker Signal Black,
-muziekpapier,
-washitape.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart☺

Anoniem zei

Super mooie kaarten Boukje! Gefeliciteerd met jouw zoons verjaardag :)
Groetjes Chantal

Annemarie zei

Gefeliciteerd Boukje!
Leuke kaarten.

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd!
prachtige kaarten zijn het geworden.
groetjes Anita

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Je hebt een mooie kaart gemaakt voor hem. En ook die voor je neefje.
Groetjes Tineke

Els zei

Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en gefeliciteerd met jullie zoon. Ook die van Marianne Design is weer zo leuk met die schattige bloemetjes.
Groetjes,Els

Creatieve handgemaakte kaarten zei

2 super mooie kaarten!

Groetjes Ida

Linda Visser - van der Velden zei

Prachtig allebei! Wat een mooie kleurencombi's en heel mooie kaarten!

Unknown zei

Hoi Boukje,
wer moaie kaarten en fansels (noch) lokwinske mei de jierdei fan dyn/jim soan!!

Scraptastisch zei

Nog van harte Gefeliciteerd Boukje met je Zoon...en ja zo worden sij ook maar ouder hè, hihi. Je kaart is prachtig, ook met de bloem en vlinder evengoed lekkere stoere kaart!Je Daisy kaart is ook zo lief geworden als voorbeeld op het MD blog!
Lieve groetjes van Gerie