Boukjes Workshops!

maandag 11 mei 2015

Kaartje met Papicolor

Voor Papicolor maakte ik deze kaart. Eigenlijk is het een cadeau envelop, want aan de achterkant had ik een pocket gemaakt en er een cadeautje in gestopt. ('k heb alleen geen foto van de achterkant genomen, zie ik...)


 Om het papier te bewerken, heb ik gebruik gemaakt van embossen, stansen en stempelen met Versamark en daar PanPastel overheen gedaan (tekststukje achter het frame)
Het frame maakte ik van lichtgewicht klei, de sprietjes/bolletjes van Foam klei.


Gebruikte materialen van Papicolor:
-Original Metallic Platinum (336)
-Original Metallic Metallic (334)
-Original Metallic Babyblue (366)
-Original Metallic Mintgroen (345)

en verder:
-Lichtgewicht klei,
-Martha Stewart Silicone Mold,
-Foam Clay,
-LR0162 English Rose,
-CR1245 Tiny's Swirls and Leaves 3,
-Nellie snellen blaadjespons,
-Kraal Xenos,
-Nestabilitie Squares, scallop rechthoek,
-PanPastel Neutral Grey 820.5
-Clearly Besotted word die Happy.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met dat lijstje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastisch zei

Klein maar fijn Boukje...ik vind hem erg Sweet! Herkenbaar de achterkant niet op de foto zetten, hihi Leuk idee voor kerstkaartjes!
Lieve groetjes van Gerie

Sabine zei

Leuk kaartje, zeker met dat lijstje erbij. Liefs Sabine

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg mooi!

Cornelie zei

Zag deze op Pinterest voorbij komen. Wat een beeldschoon kaartje is dit zeg. Prachtige kleurtjes!
En mooi hoe je de LO hebt gemaakt. Ben er weg van!

Nicole zei

Prachtig!! Groetjes Nicole