Boukjes Workshops!

vrijdag 17 juli 2015

Beterschapskaartjes

Mijn beterschapskaarten zijn altijd op, dus toen ik eentje nodig had, heb ik er gelijk maar twee gemaakt. Eentje met en eentje zonder tekst.


Met het 6x6 paperpad van American Crafts XOXO knip je een paar stroken, ponst een randje, bloem erop, tekst erop en klaar!


En ook nog eentje zonder tekst...

Gebruikte materialen:
-American Crafts paperpad XOXO,
-American Craft Premium Ribbon,
-Martha Stewart Doily Lace,
-Memory Box Parker Upper Alphabet die set,
-LR0255 Blad met nerf,
-Viva Inka Gold Greenyellow,
-Touw,
-Pearl Maker wit.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


7 opmerkingen:

Els zei

Hele mooie kaarten en inderdaad handig om er dan meteen 2 te maken.
Hier kan je niet genoeg van hebben.
Groetjes, Els

Trijntje zei

Hoi Boukje wat een prachtuig strak beterschapskaartje. Superleuk! Handig om zo'n kaartje op voorraad te hebben. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Mooi, de combinatie van het streepdessin met de andere papiertjes is heel effectvol!

groetjes van Ank

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaarten! Ben met name fan van de eerste :) erg gaaf!

Rimmie zei

Prachtige eenvoudige kaarten!

Groetjes

Rimmie

Tineke van der Velden zei

Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Zo ook deze beterschapskaart. Wat passen de kleuren mooi bij elkaar. Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
Groetjes, Tineke

Jeanette zei

Prachtig! En kaarten op voorraad kun je niet genoeg hebben. Mooi design papier.

groetjes Jeanette