Boukjes Workshops!

woensdag 15 juli 2015

Mannenkaart

Ondanks de bloemen die ik gebruikt heb, vind ik het toch een stoere mannenkaart!


Alleen de basiskaart is Kraft, al het andere papier is op kleur gebracht met PanPastel. Voor de bovenkant bracht ik eerst de achtergrond op kleur met Black, Bronze en Red Iron Oxide Ex.Dark en bracht daarna zwarte Modeling Paste aan over de template met bloemen.


 De stroken stempelde ik met Versamark en bracht daarna kleur aan met Raw Umber Ex. Dark en Black. De bloemen duwde ik in de Versamark en kleurde ze eerst  bruin en zwart. Daarna heb ik ze nat gespoten en gekreukeld. Weer Versamark aangebracht en bewerkt met Pearlescent Orange, Raw Umber en Black Coarse Pearl Medium. Samen geeft dit een stoere bloem!


Gebruikte kleuren PanPastel:
-Black 800.5
-Bronze 930.5
-Red Iron Oxide Ex.Dark 380.1
-Raw Umber Ex.Dark 780.1
-Pearlescent Orange 952.5
-Black Coarse Pearl Medium 014

en verder:
-Deco Art Modeling Paste Black,
-Memory Box masker Peony Blossom,
-Tim Holtz Flower Garland,
-Marianne Design LR0255 Blad met nerf,
-Marianne Design PL1501 Border stamps Arrows,
-Marianne Design PL1504 Border stamps Stars,
-Inka Gold Greenyellow,
-Touw,
-Blingsteentje,
-Pearl Maker antracite.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Marleen zei

Weer een hele gave kaart Boukje!
Ziet er echt super stoer uit met deze kleuren en materialen.
Lieve groetjes, Marleen

Lia zei

Erg mooi gedaan Boukje. Heel veel sfeer en toch niet 'vrouwelijk'!
Lia xx

Jeanette zei

Ondanks dat de kleuren wat donker zijn, vindt ik het een prachtige kaart en zeker zeer geschikt voor mannen. Weer erg leuk gedaan!

groetjes Jeanette