Boukjes Workshops!

woensdag 29 juli 2015

Nog een melkpakje

Ik had nog een melkpakje liggen, deze heb ik bewerkt met PanPastel.


Voor je het melkpakje in elkaar plakt, breng je met een masker eerst Versamark aan en kleurt dit met de groentinten. Speel met verschillende maskers tot je tevreden bent. Plak het doosje in elkaar en maak dan de randen nog wat donkerder.


De bloem maakte ik van een designfolder van Marianne Design, van de bijbehorende stans. Het lijken net kleine kerstballetjes die eruit komen, ik plakte 6 bij elkaar op een zwart rondje, zo lijkt het net een kerstster!


Het toefje bloemen plakte ik op een houten knijpertje als sluiting van het pakje.

Gebruikte materialen PanPastel:
-Chrom. Oxide Green 660.5
-Perm.Green Ex.Dark 640.1
-Bright Yellow Green Shade 680.3
-Phthalo Blue 560.5
-Pearlescent Orange 952.5
-Black Coarse Pearl Medium 014
-Permanent Red 340.5
-Perm. Red Shade 340.3
-Perm. Red Ex. Dark 340.1

en verder:
-Stampin'up melkpakje,
-LR0227 Anja's Leaves 2,
-DF3416 Marrakesh,
-JU0954 Diamond Gems Red & Green,
-Joy! Sending Messages Through the Year,
-Masker Prima Marketing,
-Masker The Crafters Workshop sterretjes,
-Viva Inka Gold Greenyellow (spetters)
-Houten sterretjes Xenos,
-Nellie Snellen hulstblaadjes pons,
-Scrappersfloss,
-Houten knijpertje

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

1 opmerking:

Marleen zei

Ontzettend leuke December-melkpakje Boukje!
Lieve groetjes, Marleen