Boukjes Workshops!

woensdag 8 juli 2015

Pocketkaart

'k Heb deze keer een pocketkaart gemaakt voor mijn nicht(je) die binnenkort 18 wordt.


met een label om even iets op te schrijven.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-DDS3351 Daisy met vlinder,
-PK9088 Fancy Flowers,
-LR0371 Oval Pop up,
-CS0935 Postcard Paris,
-PL4504 Enamel Dots Peach and Mint,
-JU0949 Ribbons Maritime,
-JU0950 Ribbon Peach and Mint,
-DF3416 Marrakesh,
-COL1348 Hoera,
-CR1332 Basic Square,
-COL1347 Numbers,
-CR0256 Branch and Flowers 1
-PT2315 Papertape,
-COL1323 Flower Set,
-CR1261 Flower Garden.

en verder:
-blaadjes Nellie Snellen,
-Inka Gold Greenyellow, Aquamarine,
-Martha Stewart vlinderpons,
-Pearl Maker wit.

Ik kwam er ook achter dat ik mijn Z-fold kaartje van de challenge hier nog niet had laten zien, dus die zet ik hier ook nog even neer.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Je jarige nicht zal de pocketkaart erg leuk vinden. Heel mooi gemaakt en leuk met het label. Ook je Z-fold kaartje erg leuk.
Groetjes Tineke

Erica ♥ zei


Super mooie kaarten hoor, lekker vrolijk ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Maartje zei

Weer een leuk idee, die pocketkaart! Die kan je echt in allerlei variaties maken.

Lia zei

Verrassend mooie kaarten!
Lia xx

Rimmie zei

Het zijn beide topkaartjes!
Heel mooi gemaakt!

Groetjes

Rimmie

Jeanette zei

Een aantal leuke kaarten gemist van jou tijdens de vakantie, dit is er 1 van. Prachtige kleuren en mooi model kaart. Leuk gedaan de dropjes langs het gestempelde meisje.

Groetjes Jeanette