Boukjes Workshops!

donderdag 29 december 2016

Een potje tijd.

De nieuwe challenge bij Marianne Design staat er op: verwerk een klok op je kaart of creatie en gebruik min. 3 producten van Marianne Design. Ik wilde dat ik de tijd in een potje kon stoppen en heb er een potje tijd van gemaakt!


Als basis gebruikte ik de Card art mal van Dutch Doobadoo, eigenlijk een babyfles, maar door de speen weg te laten, krijg je een mooie pot met deksel!


Gebruikte materialen Marianne Design:
-CR1388 Cuckoo clock,
-LR0451 Tiny's Rose,
-COL1311 Birds,
-RB2234 Paper flowers white,
-Papier Vintage Romance.

en verder:
-Dutch Doobadoo Baby Bottle,
-servetten kerstpakket,
-alfabetstempels,
-metaaltape,
-Perlenpen Creme,
-Raffia,
-Washitape,
-Blingsteentje, plakparel.

Meer voorbeelden met klokken vind je bij het designteam, klik!
Kom je meedoen? Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Joke zei

Wat een origineel idee om dit op deze manier te doen. Erg mooi.
Groetjes Joke

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Boukje!
Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
en een creatief en gezond 2017,
Diny

Maria V zei

Jeetje, wat goed bedacht en wat prachtig uitgevoerd.

Rosina zei

Heel leuk dat jij een potje tijd hebt gemaakt Boukje...daar ben ik ook naar op zoek...dat zou heel handig zijn ... hier chronisch tijd tekort tegenwoordig
Ik moet nog enkele nieuwjaarskaartjes maken, er komen nog steeds kaartjes binnen druppelen ..
en bedankt voor dat ik je kaartje kon "liften"als inspiratie voor mijn kaartje met die mooie klokstans...


Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en een gezond, maar zeker ook een creatief 2017
groetjes Rosina

Nancy Soetaert zei

konden we dat maar ergens vinden hé zo'n potje tijd, zelfs al zou het niet zo mooi zijn als dit van jou!
ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
Nancy

Crealientje zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!
Even tussendoor:
Gek hé ik heb niets met klokken. Geen horloge, geen wekker in de morgen.
Alleen een telefoon en 1 klok in de woonkamer.
Kijk er alleen op als ik ergens naar toe moet.
Realiseer ik me net bij het zien van je kaartje.:)

Je hebt leuke kleuren gebruikt. Ik zie de koekoeksklok vaak voorbij komen en het is een leuke mal.
Wens je een fijne jaarwisseling, groetjes Crealientje.

Eri zei

Een potje met tijd daar is denk ik iedereen naar op zoek! Het is een heel leuk idee, en prachtig uitgevoerd!
Fijne jaarwisseling toegewenst en alle goeds voor 2017 toegewenst!
Groetjes, Eri

Betha Horsmeier-Bouter zei

Allereerst de beste wensen voor een gezond en creatief 2017. Je kaart is weer geweldig leuk. Groetjes Betha