Boukjes Workshops!

woensdag 21 december 2016

Uitslag weggeefactie

Geweldig, wat mocht ik veel reacties op mijn weggeefactie ontvangen, leuk dat jullie allemaal hebben meegedaan en hier of op facebook een reactie hebben achtergelaten!

Met de Random Generator heb ik een winnaar gekozen en het is geworden....

Petra Donner!
Van harte gefeliciteerd Petra! Als je mij jouw adres gegevens wilt sturen, zal ik het pakketje zo snel mogelijk op de post doen.



Iedereen bedankt voor het meedoen! Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

Crealientje zei

Petra, gefeliciteerd met je Candy.
Boukje bedankt voor de leuke actie.
Groetjes, en fijne dag Crealientje.

Diny zei

Van harte gefeliciteerd Petra....wat leuk voor je!
En Boukje.....heel erg bedankt voor deze kans.
Groetjes Diny

Petra L zei

Gefeliciteerd naamgenoot :-)