Boukjes Workshops!

dinsdag 20 juni 2017

Art Journal pagina's

Sinds moederdag kan ik me met Mixed Media projecten uitleven in een Art Journal van Ranger. Op het forum doe ik mee met de uitdagingen, hieronder een aantal pagina's van de afgelopen tijd. De eerste is gemaakt ahv. thema tijd/klokken:


Omdat ik nog steeds geen deli paper in het echie had gezien, had Ans heel lief een velletje naar mij opgestuurd. Daarmee bewerkte ik onderstaande pagina...


met een plaatje uit een knipvel van Marianne Design Beary Cute.


Bij de volgende mocht je een pagina maken mbv. afval. Mijn papieren tas van Sake Store gebruikte ik als achtergrond, bracht hierop kleur aan met Neo Color II, het bruine papier komt van het handvat uit elkaar geplukt, een label van een home deco van de Action, gestempeld met bubbeltjesplastic en doppen en een strookje ribkarton van een lange vingers verpakking (ook mee gestempeld) kregen een plekje in het boek.


Ook de volgende is klaar, maar die mag ik nog niet laten zien...wordt vervolgd... Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Rosina zei

Hele leuk pagina's in je Artbook gemaakt Boukje...je bent heerlijk aan de slag geweest met mixed media,,,,PRACHTIG!!!

groetes Rosina

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Boukje....vooral de blauwe varianten spreken me erg aan!
Groetjes Diny

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wauw wat een prachtige kaarten. Ze zijn stuk voor stuk geweldig! Groetjes Betha

Ellie Knol zei

Mooi Boukje... ik heb deli papier gekocht bij LIDL.. in een doosje: Aromata bakpapier. is super..