Boukjes Workshops!

donderdag 9 augustus 2018

Stilte... heeft dat wel zin projectjes?

Soms kan ik me heerlijk uitleven met Mixed Media projecten, gewoon om lekker alleen maar bezig te zijn en mijn hoofd leeg te maken! Niks moet, het hoeft niks te worden... Zo ook dit pepermuntdoosje...


Met woorden uit de Flow 'Heeft dat wel zin?' Het lijkt inderdaad wat zinloos en toch kan ik ervan genieten als er, uiteindelijk, wat moois uitkomt waar ik blij van word. Ik vond de 'stilte' en het gewoon genieten van bezig zijn en zo bezig zijn met proberen, toch steeds weer op een bepaald kleurenpalet uitkomen wat op een of andere manier bij mij hoort ofzo... 


wat minder blij met de achterkant, maar het was goed zo...


Eerder maakte ik deze pocket met label voor een opdracht op het forum met een restje servet, aangevuld met zelf tekenen...


de voorkant


op een printerpapiertje waarop ik de love stempel had afgestempeld...


op de achterkant.


Voor mij hebben zulke projectjes dus wel zin! Ja!
Het helpt mij om los te komen van het moeten, 
Het leert mij genieten van het proces,
Het helpt mij steeds meer mijn eigen weg te vinden
en mijn eigen stijl te ontwikkelen!

Leuk dat je even mee kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Eri zei

Wat leuk dat je zo genoten hebt van je "niks moet" projectjes. Het ziet er prachtig uit. En volgens mij heb je al een eigen stijl hoor.
Groetjes, Eri

Tinneshobbyworld zei

Niets is zo leuk om ongedwongen uit het niets een creatie te toveren. Deze is dan ook puur en volledig uw eigen ik-stijl. Knap gedaan hoor! Hou van jouw kleurenpalet!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig Boukje! Groetjes Betha

Willy zei

Ik herken het volkomen en het resultaat mag er zijn, prachtig!!