Boukjes Workshops!

woensdag 7 oktober 2009

Kerstkaart ster

Zo langzamerhand groeit mijn collectie kerstkaarten, ik kom nog wel eens klaar :) Deze sketch van Dutch Card Lovers leende zich natuurlijk prima voor een kerstkaart.


Omdat ik niet zo'n grote ster had, heb ik de sketch vergroot en uitgeprint en die ster gebruikt als malletje.De ster is bewerkt met glimmermist op een bladzijde uit een oud boek. De randen van de kaart zijn bewerkt met goudcreme, maar dat zie je niet zo goed op de foto...





Gebruikte materialen:
Papier Creamotion en My Mind's Eye, ribkarton, bladzijde boek, Glimmermist 'Walnut gold', lint en fibers, labeltje, pin, glitterbrad, goudcreme.


Hoeveel kerstkaartjes maken jullie zelf? Allemaal of een gedeelte?
Ik begin meestal al vroeg en zie wel hoeveel ik maak. Meestal haal ik ook wel een doosje kant en klaar, niet iedereen krijgt een zelfgemaakte kaart.
Hé, leuk dat je weer langskwam,
tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Inge zei

Mooie kaart! Altijd leuk, vind ik, om kranten of boekpagina's te gebruiken. Ik zeg ieder jaar altijd eerst dat ik geen kerstkaarten ga maken, vervolgens begin ik meestal toch en koop ik, net als jij, ook nog wat kaarten. Ik hou er in ieder geval niet van om hele series te maken!
Groetjes, Inge

Anoniem zei

Oh dit is wel een hele mooie kerstkaart geworden,mooie details,maar daar ben je ook nr 1 in,groetjes Joke.

Petra zei

Prachtig kerstkaartje Boukje.
En ik maak heel veel kerstkaartjes. Ik heb een kennis die moet er al 60 hebben en dan zelf heb ik er nog wat nodig, maar ik doe net als jij hoor. Ik koop ook gewoon een doosje.

Liefs Petra

Lenet zei

ooo wauw he Boukje ..gaaaf!!!

chantal zei

hoi boukje
wat een leuke kerstkaart is dit geworden zeg
echtgeweldig
ik heb niet echt een aantal kerstkaarten in gedachten ik zie gewoon hoe ver ik kom en heb ik niet genoeg dna koop ik een paar kant en klare bij en heb ik over bewaar ik ze voor volgend jaar ik vind het is wel een hobby dus wil ik niet verplicht zoveel kerstkaarten maken
liefe groetjes chantal

Dora zei

deze is super, die kleuren zijn prachtig!

Willy's creations zei

Heel aprt is kerstkaart geworden...mooi!


Hobbygroetjes,Willy

Sandra zei

Wauw, prachtige kaart.
Leuk dat je weer hebt meegedaan met DCL.

Andrea zei

Wow, love this elegant style!

Anoniem zei

Hoi Boukje leuk je berichtjes en Sol betekent scrap online en doen we op de kaartenclub van Tiets,heel gezellig,groetjes Joke en een fijn weekend.

Rosalien Zwackhalen zei

Deze is ook weer schitterend Boukje, heel mooi om een kerstkaart eens in natuurtinten te maken inplaats van tradioneel in rood /groen.

Groetjes Rosalien

Ellen zei

Wat een geweldige kerstkaart Boukje! Vooral de ster met al die kleine versierseltjes heeft helemaal mijn hart gestolen!
Je hebt terecht een plekje in de top 3 verdiend, gefeliciteerd.
Ik maak altijd een stuk of 20 kerstkaarten zelf en de rest koop ik bij. Ben nu al op de helft, maak voor de komende challenges kerstkaarten dus 20 moet lukken.

Groetjes Ellen