Boukjes Workshops!

dinsdag 19 oktober 2010

Nog een aantal kaartjes

Deze kaartjes had ik een poos geleden al gemaakt voor de Cards Only, maar ze zijn toen niet geplaatst. Ik wilde ze nog wel graag laten zien natuurlijk.
'k Ben nu bezig met spullen voor het nieuwe Scrapbookforummagazine, dus dat mag ik nog niet laten zien, vandaar deze kaartjes.


Ze zijn allemaal gemaakt met dezelfde basis, een kaartje, een pocket van ribkarton en daarin een toefje bloemen. Het idee daarvoor kwam van scrappassion al een hele poos geleden. Ze maakt zulke prachtige dingen en zo mooi afgewerkt!


De bloemen komen van een hawaï slinger (rode), Ikea (witte) en de Action (roze bloesem) Daarbij wat takjes gesneden met de Silhouette, wat veertjes, een taartkleedje, wat jute, lintjes en brads en je maakt een mooie compositie...


Doordat je steeds andere bloemen en kleuren gebruikt, ziet je kaart er steeds weer anders uit! Veel variaties mogelijk!



We gaan er een paar daagjes tussenuit, lekker uitwaaien in Volendam!
Hoop natuurlijk dat het nog een beetje droog zal zijn, we hopen in ieder geval te genieten van lekker niks moeten, lekker uit eten en... we zien wel!

Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Manon zei

harstike gave kaarten Boukje!
Mooie kleuren ook gebruikt.
Groetjes Manon

Inge zei

Nou, die hadden wat mij betreft mooi in de cards only gekund hoor! Ik vind het heel leuke kaartjes, leuk idee. Vind vooral de derde erg leuk :) Fijne dagen in Volendam!

Unknown zei

Wat een mooie kaartjes! Ik snap niet dat ze niet geplaatst zijn.

Heel veel plezier in Volendam!

Judith zei

Hallo Boukje,
Nog voor ik de tekst bij je mooie kaartjes heb gelezen, dacht ik hoe leuk het is dat je met een haast identieke sketch zo veel variatie kunt creëren. Ik zie dat je ook stiksels hebt toegepast, leuk!
Heel veel plezier en geniet van elkaar in Volendam!!
Groetjes van Judith

Dora zei

Geniet van je trip!
Je kaarten zijn een bron van inspiratie, schitterend!

Annemarie zei

prachtige kaartjes Boukje, die hadden wel in de Cards Only gekunt.

Wendy zei

Wat een prachtige kaartjes heel leuk zo met die bloemen.


Veel plezier in Volendam

Groetjes Wendy

SCRAP TALK zei

Hoy Boukje,
Prachtige kaartjes heb je hier gemaakt! I love it!
Fijne dag!
xxx
C.

xxx Myra xxx zei

prachtige kaartjes!!!!

Sandra1968 zei

Schitterende kaarten!

Jetty zei

Ze zijn weer prachtig Boukje.

Splashes of Pink and Mint zei

Ik hoop dat jullie heerlijke dagen gehad hebben in Volendam! Het is in ieder geval een heel gezellig plaatsje.
Je kaarten zijn echt helemaal geweldig!!! Ben gek op ribbelkarton en vind de combi's die je er mee gemaakt hebt helemaal top!
Groetjes Elly

Bianca Kalksma zei

Prachtige kaartjes!! Vooral de onderste vind ik erg mooi, lekker fris van kleur, prachtig!

Linda zei

Wat een leuke kaarten maak je. Kom vast nog eens een kijkje nemen