Boukjes Workshops!

donderdag 23 maart 2017

Lente in pastel

De bloghop staat in het berichtje hieronder, eventjes scrollen...

De nieuwe challenge bij Marianne Design heeft het thema Lente in pastelkleuren en gebruik één of meer stansen (minimaal 3 MD producten)


Mijn moeder vroeg of ik een doosje zakdoekjes tot een mooi cadeautje kon maken, daar heb ik het thema mee verwerkt.


Voor de jarige buurvrouw...


De bloemetjes heb ik uit zijdevloei gestanst (papier een aantal keren dubbel, zodat je gelijk een aantal laagjes stanst), dit geeft de bloemetjes een mooie tere uitstraling, net als de bloemen op het plaatje...

Gebruikte materialen Marianne Design:
-MB0165 Matties Mooiste,
-CR1401 Chickenwire,
-CR1282 Numbers,
-CR1352 Labels,
-PB7047 Eline's Peach & Mint,
-LR0458 Petra's Square with nest,
-LR0435 Poinsettia,
-COL1323 Flowerset,
-CS0983 Friese woorden.

Kijk voor meer voorbeelden op het challengeblog en doe gezellig mee om een mooie prijs te winnen! Leuk dat je kwam kijken, doe je ook mee met de bloghop hieronder? Ook daarmee kun je een mooie prijs winnen!

9 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Die bloemetjes zijn erg leuk en passen precies bij het plaatje.
Dat leuke vogeltje zie ik momenteel veel voorbij komen. Ik ben er helemaal weg van😊.
Fijne dag verder groetjes Crealientje.

Crea Ankie zei

Super mooi Boukje !

Nancy Soetaert zei

heel mooi! jammer dat die vogeltjes niet afzonderlijk verkrijgbaar zijn! De mallen zijn voor mij veel te groot, in België dubbel port voor kaarten groter dan 12 cm...
groetjes
nancy

Diny zei

Wat ontzettend leuk Boukje!
Groetjes Diny

Eri zei

Een supermooi cadeautje!
Groetjes, Eri

Joke zei

Hij is prachtig Boukje.
Groetjes Joke

annie zei

Een schitterende kaart!

Chantal zei

Hele mooie kaart, ook erg leuk dat gaas op de achtergrond.
Groetjes, Chantal S

Maria V zei

Wat een prachtige kaart. Alle kleurtjes komen steeds terug. Ik hou er van en de buurvrouw denk ik ook wel ;)