Boukjes Workshops!

vrijdag 12 juni 2009

Tijd voor een bakje?

Ik heb nog een paar kaartjes te laten zien. Deze is al een poos geleden gemaakt, maar ik had 'm nog niet laten zien. Nu paste hij wel mooi bij het andere kaartje, wat ik deze week gemaakt had.
'Tijd voor een bakje?'


'Life is sweet' staat binnenin de kaart gestempeld...



En ik had leuke post deze week!
Mijn gewonnen prijs van de Double Dutch,
een blauw kartonnen boekje, kaartjes/ papier voor erbij, lintje, brads en prachtige bloemetjes,



en vorige week mijn prijs van de Hobbyfarm!
Een set van 8 scrapvellen en 2 vellums...



Leuk dat je weer even kwam kijken!
Een goed weekend verder!

3 opmerkingen:

Dora zei

Leuke kaarten zijn dat geworden, die bovenste is een heel erg leuk idee zeg! En gefeliciteerd met je prijzen, dat ziet er mooi uit!

Groejes Dora

Bizzy @ home zei

Heel erg leuke kaarten, vooral de eerste!!
Leuk hoor al die prijsjes.
Groetjes Renny

marije zei

wat leuk he als je wat wint lijkt me! wat een gave kaarten, ik heb die stempels ook, ik ga je misschien wel liften, ik 0,0 inspiratie de afgelopen week!