Boukjes Workshops!

donderdag 27 augustus 2009

Loving Christmas Wishes

Voor de Double Dutch mocht je een challenge kiezen uit de 24 challenges die al geweest zijn. Ik heb gekozen voor #15, Tea time!

Snij een strook van 25 x 15 cm. Ril in de lengte op 4 en 11 cm, ril in de breedte op 11, 12.5 en 14 cm. Vouw de lange rillijnen, deze overlappen elkaar met 1 cm, dit is de plakrand. Plak de strook dicht en vouw in de breedte de middelste rillijn naar binnen en de buitenste rillijnen naar buiten. Het theezakje zit nu in elkaar. Ril de bovenste vier hoekjes schuin op 2 cm en vouw ze naar binnen. Vul het zakje met een paar zakjes thee of iets wat lekker ruikt, maak een gaatje in het midden en bevestig een eyelet. Werk het zakje af naar eigen inzicht.


Deze theezakjes zijn zo leuk om te maken, vorige keer had ik er een zakje voor bloemzaadjes van gemaakt. Deze keer, speciaal voor Moon en haar Magnolia's er een Magnolia opgedaan :). Dus Moon, speciaal voor jou, met een heerlijk donkerrood rooibosgeurtje! Ruik je 'm?


Gebruikte materialen:
Stempels Magnolia, ingekleurd met Distress Ink, papier Magnolia, pons takje, blaadje, bloemetje, lintje, theezakjes met een geurtje.

5 opmerkingen:

Moon Hulsman zei

Jiihhaaaaaaa Hij is helemaal geweldig Boukje (als altijd) Trouwens ook wel een heel leuk idee als klein kerst kadootje
Liefs Moon

Lenet zei

heel leuk kerstkaartje Boukje.

Nicky zei

superleuk zeg! maar waarom noem je het theezakje? sorry dat ik het niet begrijp?

Dora zei

Wat een prachtig geschenk!

Inge zei

Leuk, leuk, leuk! Ik vind je blog sowieso erg leuk. Ik krijg er altijd wel weer inspiratie van!