Boukjes Workshops!

vrijdag 18 juni 2010

Geslaagd!

Evert is geslaagd voor zijn VWO diploma!
Maar er zijn meer die examen hebben gedaan :)
Ik had een jongenskaart nodig voor geslaagd en ben met het uiltje aan de gang gegaan.



Gebruikte materialen:
embossfolder polka dots van Quickutz,
Distress Ink 'fired brick'
stempeltje uil van Hero Arts,
klokje Maya Road,
kant,lint,
plaklint Xenos,
randpons Fiskars,
blaadjespons Martha Stewart,
perlenpen,
de lettertjes komen van een stempel die ik mocht lenen van Charlotte, ik weet niet meer welk merk...

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Oh, zo is ie inderdaad ook heel leuk voor een jongenskaart! Van harte gefeliciteerd met je geslaagde zoon.

Wendy zei

Wat een prachtige stoere kaart

Groetjes wendy

Bizzy @ home zei

Felicitaties voor Evert! Stoere kaart is het geworden.
Groetjes Renny

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd!
En de kaart vind ik erg leuk :-)

Klaske zei

Gefeliciteerd!!! Een hele prestatie!

mooie kaart ook trouwens...

Inge zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Het lijkt me een bijzonder moment, ik hoop het volgend jaar ook mee te maken :) En je kaart is stoer!

Christel zei

Gefeliciteerd! Fijn hoor dat ie geslaagd is! En je kaartje is echt lekker stoer!

Groetjes Christel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Gefeliciteerd, heel mooi je kaart.

Groetjes Jolande

Unknown zei

Hij is mooi zeg! Mooie kleurtjes. En wat is die embossingfolder toch mooi hè?

Dora zei

Ik vind het een top kaart, mooi en stoer..enne wat een prestatie!

Wiebine zei

Mooi kaartje Boukje, en nog gefeliciteerd met je zoon !!
wat is het toch heerlijk spul he, zo'n perlenpen !
groetjes,
Wiebine

Margreet zei

Gefeliciteerd. Een hele prestatie!!
Je hebt een hele mooie jongenskaart gemaakt.

Lenet zei

wat goed zeg gefeliciteerd.Wat een super kaart!

Manon zei

gefeliciteerd!! en een geweldig kaartje!
Groetjes Manon

mariska zei

Hoi Boukje

Gefeliciteerd!
En wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Mariska