Boukjes Workshops!

vrijdag 15 juli 2011

Kadoosje

Ik kwam de challenge van Marianne Design tegen, waar je een vintage kaartje of projectje mocht maken. Voorwaarde erbij is dat er een stempel of plaatje van Marianne Design op moet zitten.
Dit plaatje had ik nog liggen van het knipvel Nostalgia. Samen met de Creatable zit het op een wikkel die om het doosje zit. Het patroon komt uit het boek 'Kadoosjes', wat ik van Annemarie even mocht gebruiken. Ook zij heeft deze gelddoosjes op haar blog staan...



De creatable voor de wikkel is een stans van Marianne. 'k Had 'm mijn zus ooit cadeau gegeven, er zitten ook mooie blaadjes bij. De blaadjes heb ik al veel mogen gebruiken, maar deze rechthoek bleef steeds liggen.
Hier als wikkel vind ik het wel heel leuk!
De bloem is eveneens een Marianne creatable, die ik uit koffiefilters heb gestanst, bespoten met Perfect Pearls in minimister, goed gekreukeld en gedroogd met mijn heatgun. Als hartje een klein rondje geponst uit het Notebook muziekpapier.



Als je de wikkel eraf schuift, gaat het doosje open. Ook hierin zit een laagje muziekpapier.
Leuk om hier een klein cadeautje in te stoppen of het geld voor een verjaardag!




Nog meer leuk nieuws bij Marianne Design!
Vanaf 30 juli geven ze elke week een blogcandy weg!
(Klik op de foto hieronder)


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

23 opmerkingen:

Maia zei

Ooooo echt prachtig Boukje!
Lekker vintage stijltje daar hou ik van! Ik heb net een andere stijl mini op mijn blog gezet ook leuk om aan een jonger persoon te geven hoor maar geef mij maar lekker dit stijltje!
Zou je een keer uit willen leggen hoe je die bloem spuit dwz met welke kleur perfect pearls en minimister? Ik vind ze altijd zo prachtig bij je!
Fijn weekend!
Groetjes Maia

Annemarie zei

Boukje wat heb je er een schitterende creatie van gemaakt. Een erg mooi geheel.
Groeten Annemarie

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw wat mooi zeg
groetjes miranda

corryskaart zei

hoy boukje
wat een geweldig mooie creatie in vintage-stijl heel erg geslaagd!
groetjes van corry

Jacqueline zei

Hoi Boukje,
Wat een geweldige uitstraling heeft dit gelddoosje.
Ik geniet er elke keer weer van om jouw craeties te bewonderen. Ga zo door!!!
Groetje, Jacqueline

Lenet zei

Wauw!!prachtig zeg!!

Wendy zei

Wat een prachtig doosje

Groetjes Wendy

mariska zei

Wat een schitterend doosje heb je gemaakt zeg.
Ziet er super mooi uit.

Liefs mariska

Oeneke zei

Wat een prachtig doosje heb je ervan gemaakt, helemaal geweldig die muzieknootjes in het hart van de bloem

regina zei

wat een schitterend doosje!!

erg mooi gemaakt!

gr regina

Ellen zei

Wauw, wat is deze prachtig geworden Boukje! Hele mooie details en dat plaatje is erg mooi!

Anoniem zei

Wauw, erg mooi !!!!
Groetjes Berdien

Klaske zei

wauw, super geworden Boukje!!!!

Splashes of Pink and Mint zei

Ohhh... hij is echt prachtig!!!! Zo mooi die vintage stijl!
Fijn weekend!
Groetjes Elly

Inge zei

Wat is deze MOOI!!! Prachtig het kraft met het plaatje en je mooie bloem!!

Kitty zei

Wat een supermooi kadoosje, geweldig!

chantal en sygrid zei

schitterend doosje boukje
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Jetty zei

dit is prachtig Boukje.

M@risk@ zei

Wat een mooi projectje. Telkens als ik op je blog kom kijken vind ik zoveel inspiratie. Dit heb ik al vaker geschreven maar je maakt ook van die prachtige dingen.

Judith zei

Prachtig nostalgisch, Boukje, heel mooi!

Anita zei

Leuk idee om dat zo om het doosje te maken.
Bedankt voor heet meedoen.

Gr. Anita

Yvon zei

Wow wat een leuk cadeau doosje om te geven aan iemand. Ziet er echt super mooi uit.
Groetjes Yvon de Vaan

Wybrich zei

een prachtig project heb je gemaakt!
bedankt voor het meedoen!

gr Wybrich
Designteam MD