Boukjes Workshops!

maandag 6 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar!

Ik zag dat er al weer een hele rij volgers bijgekomen zijn de laatste tijd: Lilian, Linda, Andrea, Kaatje, mvelsberg, mijn MDcollega Tineke, Silvia, hobbyhuuske en Leni, van harte welkom, leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!

Ook deze kaartjes gemaakt met Marianne Design spullen. Rond de Kerst al gemaakt, maar ze deden mee aan een sketchuitdaging van een forum...

De bovenste moest een kaartje zijn met een Gelukkig Nieuwjaarswens...


Bij de vorige kaart maakte ik de bloemen ermee, bij het lieve kaartje van Don and Daisy gebruikte ik de buitenrand, bij dit kaartje heb ik de binnenvorm gebruikt, het middenstukje wat daaruit valt en het kleinste ster stansje. Leuk hè, al die verschillende mogelijkheden met één stanssetje! (CR1261, Country Garden) Samen met het papier Noir & Blanc wel een chique combinatie...


Gebruikte materialen Marianne Design:
-CR1261 Country Garden,
-COL 1330 Christmas Village Dec. set
-CR1256 Tiny's Christmas Stocking,
-CA3104 Snowpapier,
-PK9103 Noir & Blanc,

en verder:
-Papicolor Sensations Jade,
-Plakparels Action,
-Distress Ink Vintage Photo,
-Distress Stain Brushed Pewter (spetters)
-Sakura Gelly Roll pen,
-Lint Xenos, Aldi,
-Stempeltje Action,
-parelhartje uit Jane haar webwinkeltje. 



Voor de tweede kaart gebruikte ik het mooie metallic papier van Papicolor.


De roos is gestanst met een Creatable van Marianne Design uit karton Metallic Goudbruin. Daarna heb ik het papier opgeschuurd en kwam het donkere tevoorschijn, dit geeft een beetje vintage effect, maar nog steeds chique. Ook bij de Metallic Smaragdgroene blaadjes van de roos schuurde ik de randen. Achter de bruine cirkel zit een scallop van Brilliant Brons. De zijkanten en de tekst zijn gestanst uit het mooie Sensation Jade Curl karton.
'k Heb een extra cirkel achter de kaart gedaan, met een bradje vastgezet (onder de knoop links), zodat je daar je boodschap kunt schrijven.


Gebruikte materialen Papicolor:
-Karton Sensation Jade Curl,
-Karton Papiprint Brilliant brons,
-Karton Metallic Goudbruin,
-Karton Metallic Smaragd,

en verder:
-Marianne Design LR0294 Rose,
-Joy! Bille's Flourishes,
-Noor!Design hoekornament,
-tekst Memorybox,
-Retro Bloemenponsje,
-Nestabilitie circle and scallop circle,
-Knoopjes,
-Tule,
-Plakparels Action.


Ik gebruikte onderstaande sketch:



Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Lenie zei

2 prachtige kaarten gemaakt zeg.
groeten Lenie

Erica ♥ zei

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt,
ze zijn weer heel erg mooi !
Een hele fijne week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼

Annemarie zei

Mooie kaarten heb je gemaakt Boukje. Prachtige nieuwe stansen ook.
Groeten Annemarie

Sabine zei

De bovenste is erg leuk maar de onderste is ook wel heel erg schitterend, mooi met die roos vab MD. Liefs sabine

Elfjesdroom zei

wat een mooie kaartjes Boukje. Ik ben helemaal weg (alweer) van de nieuwe stansen van MArianne en het papier vind ik zo chique tonen.
Je hebt er hele mooie kaartjes meegemaakt, complimenten.
groetjes Elvira

Scraptastische hobby zei

Hoi Boukje,
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, het mag nog net, hihi. Je hebt alweer prachtige kaarten gemaakt met de nieuwe mallen van Marianne zag ik
Het ziet er super mooi uit hoor je bent een creabea!
lieve groetjes van Gerie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Boukje.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaarten zijn het beide. De nieuwe craftable is een stans met heel veel mogelijkheden. Super hè?
Groetjes Tineke