Boukjes Workshops!

woensdag 20 augustus 2014

Beterschap

Nog een kaartje van voor de vakantie, ik was een beetje te druk met school bezig en had geen tijd om berichtjes te plaatsen... Deze hoort nog in de serie kaarten met het papier van Capsule Collection Eau de Nil van Creabest!


Ook bij deze kaart bestempelde ik de rand met de Background Music text van ScrapBerry's, ik vind het effect zo leuk! 


Gebruikte materialen:
-Capsule Collection Eau de Nil,
-ScrapBerry's Background Music text,
-Nellie Snellen roset,
-Takje Joy!
-Magnolia bloem,
-Stampin'up bloemetje,
-Nellie Snellen blaadjespons,
-Kant Action,
-Martha Stewart randpons,
-Tekststempel MD CS0894 Beterschap,
-Viva Inka Gold Greenyellow,
-ScrapBerry's Around the World brads.



Dan gelijk ook maar de laatste kaart van de serie, een kerstkaartje;


De roset (stans van mijn zus) is zo leuk en heb ik dus al meerdere keren gebruikt! :)

Gebruikte materialen deze kaart:
-Capsule Collection Eau de Nil,
-Nellie Snellen roset,
-Studio Calico Mistable Star,
-Artiste Acrylic Paint Peart Frosted Mint,
-Stickles Stardust,
-Marianne Design CS0896 Merry Christmas,
-Stampin'up inkt Baked Brown Sugar,
-Distress Ink Vintage Photo,
-Touw,
-Gelly Roll pen.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Sabine zei

Wat een geweldige kaartjes, vind het kerstkaartje geweldig en ik vind van het beterschapskaartje de bloem op het rozet ook echt prachtig. Liefs Sabine

Lia zei

Heel mooie kaarten Boukje! OOk de kaart hieronder is echt een plaatje!
Lia xx

Annemarie zei

Mooie kaarten Boukje!
En de roset is prachtig!
Groeten Annemarie

Erica ♥ zei

Wat kan een kaartje toch mooi zijn, die bloem en kant erachter is geweldig,
en je kerstkaart is ook top ☺
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

mooie kaarten