Boukjes Workshops!

vrijdag 3 april 2015

New Arrival

Welkom voor de 'new arrivals' op mijn blog, Lianne, Karin, Gelinda, Ineke, Winnie en Rosita, leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen!

Voor mijn kaartje heb ik weer eens lekker felle kleurtjes gebruikt en met mijn nieuwe Marianne Design spulletjes gespeeld.


De bloemetjes heb ik na het stansen natgespoten en gekreukeld om een kwast, daarna gedroogd met een heatgun


Met bolletjes Foam Ball Clay maakte ik de meeldraden, je hebt maar heel weinig klei nodig, maar het geeft een leuk effect!


Gebruikte materialen Papicolor:

en verder:
-COL1326  Christmas village,
-CR1203 Vierkant (bloemetjes)
-COL1381 Stork,
-DF3414 Design Folder Extra Hearts,
-CA3117 Butterflies Pearl/strass,
-Blaadjespons Nellie Snellen,
-Foam Ball Clay Glitter,
-Perlenpen Eisweiss.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Rimmie zei

Heel leuk kaartje Boukje!
De details zijn super en ik vind die felle kleurtjes altijd prachtig!

Fijne dagen!

Groetjes

Rimmie

Anoniem zei

Heerlijke felle kleuren, mooie materialen, super leuke details ... top weer Boukje!
Groetjes Chantal

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een superleuk kaartje! Origineel zeg :)

Marleen zei

Mooi gemaakt Boukje, goede combinatie van materialen.
Het is weer een hele leuke kaart geworden!
Vast fijne Paasdagen en lieve groetjes, Marleen

Marrie zei

Wat een lief kaartje heel leuk gedaan!!

Lieve groetjes Marrie

Els zei

Leuke kaart met de ooievaar en heerlijke frisse kleurtjes.
Fijne paasdagen Boukje.

Unknown zei

Dankjewel voor mijn welkom!
Heel erg leuk gedaan!!
Fijne paasdagen en lieve groetjes, Gelinda

Winnie zei

Dank je wel voor het welkom! Ik heb toch maar een profiel aangemaakt, nu kan ik jullie tenminste ook echt volgen! Deed het altijd al wel hoor ;)
Groetjes!