Boukjes Workshops!

donderdag 21 mei 2015

Van harte beterschap

De nieuwe challenge bij Marianne Design staat erop: maak een beterschapskaart met zoveel mogelijk materialen van MD.


 Kon ik mooi mijn nieuwe stempel gebruiken van de zieke Don en natuurlijk de mooie woordstans, mooi in kraft met de letters extra aangezet met Walnut Stain. De afbeelding is ingekleurd met Distress Ink, voor de achtergrond gebruikte ik PanPastel en gumde de randjes weer wit, mooi zachte uitstraling krijgt het hierdoor!


Gebruikte materialen Marianne Design:
-DDS3342 Zieke Don,
-CR1317 Beterschap,
-COL1314 Notebook with tab NL,
-PB7047 Eline's Peach and Mint.

en verder:
-Stampin'up pons hartje,
-Sharpiepen wit,
-PanPastel Perm.Red Tint 340.8,
-Lintje,
-Gelly Roll pen.

Leuk dat je kwam kijken, doe je ook weer mee? Kijk voor meer voorbeelden van het team hier!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Super mooie beterschapskaart Boukje! Prachtig ingekleurd, heel mooi met het kraft en het lintje aan de zijkant als lusje is een super leuke touch :)
Groetjes Chantal

Rimmie zei

Dit is echt een prachtig beterschapskaartje. Leuk idee om dit zo te doen! Toppie!

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Je kaart is schitterend Boukje en ook de gebruikte kleuren vind ik weer erg mooi bij elkaar! Ook de kleine roze details passen er perfect bij, net als de kleine witte stipjes langs de randen.
Knap gedaan weer.
Lieve groetjes, Marleen

Nicole zei

Heel erg mooi boukje! Mooie kleuren! Groetjes Nicole

Ellen zei

Hoi Boukje ,

Heel leuk kaartje! Echt mooi gedaan.
Ik heb ook de letters gestansd maar ik heb het woord Beterschap in de stansmal laten zitten en zou daarna de letters inkleuren met pro Markers. Maar ..dit gaat vloeien. Wordt het niet mooi van. Ik gebruik altijd Papicolor karton wat ik zelf heel fijn vind om mee te werken.
Maar als ik zie hoe jullie de letters zo mooi hebben ingekleurd zonder dat het heeft gevloeid. Dan denk ik van ...wat doe ik fout? en hoe doe jij of jullie dit? Heb wel met derwent kleurpotloden het uitgeprobeerd en dat wordt ook heel leuk maar zoals jullie dit doen dat vind ik toch leuker ;)
Nu , ik hoop dat je me hiermee een beetje kan helpen.

Alvast hartelijk dank , groetjes Ellen

Ellen zei

Hoi Boukje ,
Dank je wel voor je mailtje terug. Ik heb het natuurlijk meteen uitgeprobeerd en het ging meteen goed! ;) Totaal geen doorvloeien en je kunt ook nog mooi van heel licht naar donker toe door net als jij zei er nog een keer over heen te gaan. Super is het resultaat!
Dank je wel hé , en ook voor je zeer snelle reactie terug.
Fijne dag , groetjes Ellen