Boukjes Workshops!

woensdag 10 juni 2015

Z-fold kaart

Vanavond heb ik een crea avond hier en we gaan deze kaart maken: een upright z-fold card. Niet moeilijk hoor, je neemt een dubbele kaart met de vouw onder en vouwt de voorkant terug naar beneden. Hierop plak je een frame of je afbeelding. Je sluit de kaart met een sluitpunt boven, hier een bloemetje waar ik de voorkant achter kan schuiven.


Met papier van de Action, gekreukelde bloemen, een hartje van kurk en spetters. Het polaroid frame van Marianne Design Project NL is leuk om je blikvanger van te maken!


 Gekreukeld tissuepapier geeft net wat leuker effect...
Om de kaart dicht te doen, schuif je de voorkant achter de bloemen en kan hij plat in een envelop.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Annemarie zei

Leuke kaart geworden, leuk model ook!
Groeten Annemarie

Marleen zei

Wat een prachtige kaart weer Boukje!!
Heel mooi en leuk zoals je de polaroid hebt verwerkt.
Lieve groetjes, Marleen

Jeanette zei

Wat een leuke kaart, prachtige zonnige kleuren.

Groetjes Jeanette

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke kaart zeg! Ik heb laatst een kaartje met soortgelijke vorm gemaakt! Zal hem binnenkort eens op mijn blog zetten :)

Linda zei

Hoi Boukje,

Wat een leuke en vooral mooie kaart!
De kleuren vind ik super gekozen.
Leuk dat je ook de Don&Daisy challenge hebt verbonden aan deze vorm.
Ik ga zeker meedoen.
Lieve groet, Linda