Boukjes Workshops!

donderdag 11 mei 2017

Gereedschapskist

Heb je al mooie gereedschapskisten van Pronty voorbij zien komen? De Dt-leden van Colourstock hebben een facebookhop. 
Als je op mijn facebookbericht een reactie achterlaat, maak je kans op een Pronty stencil en als je berichtje achterlaat bij 'Pronty and Friends' (even naar beneden scrollen), dan maak je kans op een gereedschapskistpakket! Je hebt de tijd tot zaterdag 13 mei om te reageren! Veel succes! 

Ik ging voor roze en bewerkte de kist met Pronty self-adhesive stencils, handig om je stencil goed op z'n plek te houden als je het patroon overbrengt op je kist. Zo maak je de Toolbox in een stijl die bij jou past!



De Desktop Organizer heb ik een mintgroene kleur gegeven en bewerkt in dezelfde stijl, zodat ik ze bij elkaar op mijn bureau kan zetten, handig!


Met de 'Haringbone' stencil maakte ik streepjes op de randen van de plankjes, klein detail, maar geeft net een leuk accent!

Ik gebruikte deze stencils van Pronty:
477.400.012 stencil A4 Circle


Pronty 470.401.005 stencil Text Love A3


Pronty 471.802.057 stencil Haringbone A5


Doe je mee met de Facebookhop en laat je een berichtje achter bij mijn berichtje daar? Klik! Leuk dat je hier ook even kwam kijken, tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk Boukje, zal inderdaad heel leuk staan op je bureau! Groetjes Betha

Rosina zei

Heel mooi opgepimpt deze gereedschapskistjes Boukje...mooie kleurtjes en leuke teksten erop...
groetjes Rosina