Boukjes Workshops!

zaterdag 3 maart 2018

Pronty mdf Mailbox

De mdf artikelen van Pronty kun je in allerlei stijlen bewerken. Ik ging deze keer voor de Greywash uitstraling en bewerkte het postbakje 460.423.720


Bewerk alle onderdelen eerst met een laag gesso en een onderlaag van antraciet grijs.


Breng met een kwast zwarte gesso, bruine en grijze verf streperig aan, zie foto.


Bestrooi dit met meel...


en wrijf dit uit met je vingers in de richting van de strepen.


Veeg het schoon met een oude doek, dan ziet het er zo uit.


Bewerk zo alle onderdelen en zet je box in elkaar.


Versier je postbakje naar wens, ik gebruikte ornamentje hiervoor.


Je hoeft natuurlijk geen post in het bakje te doen, hij lijkt mij superhandig voor al mijn Mask stencils!


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren!


3 opmerkingen:

Suzan zei

Mooi gemaakt Boukje!
Groetjes Suzan

Maria V zei

Wat een prachtig bakje en leuk om het op zo`n manier te maken. Bedankt voor de uitleg.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi geworden Boukje! Groetjes Betha