Boukjes Workshops!

donderdag 17 januari 2019

Kaboutertjes drinken kabouterthee

Maak een kaart met kabouters is de nieuwe uitdaging bij de challenge van Marianne Design. Ik had nog mooie knipvellen liggen en plaatste deze op een mok. Het deed me denken aan het liedje dat ik wel eens met de kleuters zong: Kaboutertjes drinken kabouterthee... :)


Gebruikte materialen Marianne Design:
-HK1703 Hetty's Gnomes,
-COL1462 Hot Chocolate Mug,
-DF3427 Extra Little Stars,
-CR1238 Cup of Tea with spoon,
LR0435 Petra's Poinsettia,
-CA3133 Pearls Offwhite,
-COL1323 Flower set.

Kom je meedoen met de kabouters? Kijk voor meer kabouterkaarten op het challengeblog, klik! Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een superleuk kaartje
Groetjes Ilonka

https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

Rosina zei

Heel lief inspiratiekaartje Boukje...zo schattig die gnoompjes...

groetjes Rosina

Frosien zei

Een prachtige kaart Boukje, toen ik je kaart zag dacht ik ook direct aan de mok en ben daar ook mee aan de slag gegaan, je hebt hem leuk afgewerkt, groetjes Frosien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuke kaart Boukje! Groetjes Betha