Boukjes Workshops!

vrijdag 22 maart 2019

Hoera!

De nieuwe Collectables van Eline's Birds zijn superleuk om verschillende vogels mee te maken, op de verpakking worden al heel veel verschillende mogelijkheden aangegeven, wat heel handig is!


Ik ging voor deze mooie vogel en koos de kleuren bij het mooie papier 'Summer Picnic'. Ook de nieuwe Doily stans is zo leuk en bruikbaar voor veel kaarten denk ik. De cirkel bewerkte ik met Distress Ink Peacock Feathers en daarmee spetterde ik ook op het witte van de kaart.

Gebruikte materialen Marianne Design:
-COL1465 Eline's Birds,
-PB7056 Summer Picnic,
-LR0592 Doily Duo,
-LR0546 Anja's Beautiful Flower set,
-LR0398 Build a Rose,
-KJ1721 Gefeliciteerd.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


6 opmerkingen:

Lia zei

Leuk en heel zomers!
Lia xx

Ela zei

Ja deze vogels vind ik ook zo leuk! Jij hebt er een heerlijke kaart mee gemaakt. Groetjes Ela

Maria V zei

Dottig die vogels. Jij heb er een leuk kaartje mee gemaakt.

Gerlinde zei

Wauw, wat een mooie Collectable weer zeg!!
En je hebt hem erg leuk om je kaart verwerkt!

Linda zei

Hoi Boukje,
Wat een suuuuuuuper leuke kaart met deze nieuwe stans!
Die staat ook bij mij op de verlanglijst!
Heerlijke kleurtjes!
Lieve groet, Linda

Suzan zei

Supermooi kaartje Boukje!
Groetjes Suzan