Boukjes Workshops!

zaterdag 22 juli 2017

Never doubt your creative instincts

Voor de bloghop van Marianne even naar beneden scrollen...
Zo nu en dan ben ik lekker op dreef met het maken van pagina's in mijn Art Journal, de volgende twee pagina's waren aan de hand van opdrachten op het forum. Heerlijk als het zomaar uit je vingers rolt! De eerste opdracht was om een pagina met reliëf te maken, nou bij mij is het meer een uitdaging om het plat te houden, dit vind ik juist heerlijk!


Met reliëfpasta gewerkt, maar ook lekker met laagjes en bloem erbij... micadeeltjes, kleine kraaltjes, touw, lint...


Ook doe ik mee met een groepje van het forum aan een maandelijkse uitdaging. Bij deze was het de bedoeling embospoeder te gebruiken. In de achtergrond heb ik clear embospoeder gebruikt bij de muziekstempel, de veer is met wit embospoeder bewerkt op vellum, spetters gemaakt met de embossing enamel korrels. 


Ook leuk om met een Versamark pen stippen te zetten en die te embossen, hier met bronze en wit gedaan. 


Ik vind het leuk om de pagina's die naast elkaar liggen een beetje bij elkaar passend te maken, vandaar dat ik heb gekozen voor dezelfde kleurstelling en de andere helft van het taartkleedje hier heb gebruikt.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

Diny zei

Schitterend Boukje....zo leuk in deze zachte kleurtjes!
Groetjes Diny

Diny Sprakel zei

Wat mooi gedaan.

Josee Heylen zei

Wow heel mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, dit vind ik wel hele mooie pagina's. Romantisch en lief...
Lieve groetjes Miranda