Boukjes Workshops!

donderdag 11 januari 2018

Cadeau doosje

Een beetje later dan verwacht, maar hier ook mijn cadeaudoosje voor de nieuwe challenge van Marianne Design, een leuke uitdaging waar je veel kanten mee op kan!


Deze is gemaakt met de Pillow Box als basis met daarop een mooi romantisch plaatje van een knipvel! Binnenin maakte ik vast een labeltje...


Gebruikte materialen Marianne Design:
-CR1386 PillowBox,
-MB0171 Matties Mooiste,
-COL1362 Snow Globe,
-LR0435 Petra's Poinsettia,
-CR1307 Tiny's Forget me not,
-LR0398 Build a Rose,
-COL1444 Rosettes & Labels,
-PK9153 Sweet Romance,

en verder:
-tule,
-raffia, touw,
-PanPastel voor het vergeet-me-nietje,
-Plakparel.

Doe je mee met een cadeau doosje? Leuk! Kijk voor meer voorbeelden op het challengeblog! Leuk dat je hier kwam kijken, tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Eri zei

Wow, wat een prachtig cadeau doosje!
Groetjes, Eri

Rosina zei

Prachtig is dit cadeaudoosje Boukje...leuk zo een pillowbox
groetjes Rosina

Maria V zei

Wat een mooi bewerkt doosje.

Sandra1968 zei

Ik vind het schitterend!

Myrthe zei

Wat een mooi voorjaarsdoosje. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
groetjes Myrthe

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel leuk doosje! Groetjes Betha