Boukjes Workshops!

woensdag 6 augustus 2008

Herken je 'm?


In de laatste 'Cards Only' stond een kaartje van Johanna Tonnessen.Ze maakt prachtige dingen, kijk maar op haar blog . Het kaartje vond ik zo mooi, dat ik 'm gelift heb. Ik had natuurlijk niet dezelfde materialen, maar heb toch geprobeerd om dezelfde sfeer erin te krijgen.



De basis is een vanillegeel cardstock. Hieroverheen zit een heidekleur vlak en twee flink gescheurde lagen dessinpapier. Rondom zijn ze vastgenaaid op de basis. Voordat je het vastnaait, moet je de randen flink omkrullen en bewerken, ik heb dit met een schaar gedaan. Bloemetjes zijn van de Action, kleine bloemetjes van Prima Marketing. Deze rub-ons had ik nog liggen van de Wibra. De kaart is afgewerkt met touw en strass-steentjes.

Bedankt voor het kijken!

1 opmerking:

Wendy zei

in een woord prachtig