Boukjes Workshops!

woensdag 10 maart 2010

Book of Me 'kleding'

'Mijn kleding' was het onderwerp voor het Book of Me deze keer.
Zelf sta ik niet zo vaak op de foto, dus Dinette heeft een heuse fotoshoot van mij gemaakt LOL. Gewoon heel vaak klikken, dan zit er vanzelf iets bij wat nog te gebruiken is :)
De foto's heb ik bijgesneden en een collage van gemaakt in Picasa.



Op de labels wat kenmerken van de kleding die ik draag en de kleuren die bij mij passen...



Zo, ik heb een heel leuk pakketje gekregen om mee te knutselen, dus ik heb wel wat te doen...!!
Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Manon zei

wat een leuke pagina weer. Leuke fotos ook!

Groetjes Manon

Wiebine zei

Dat ziet er weer helemaal geweldig uit Boukje en in het echt is ie helemaal prachtig !!
groetjes,
Wiebine

Lenet zei

Hij is weer super Boukje.

Dora zei

Ik vind het erg leuk gedaan zo, leuke foto's ook!

Inge zei

Dat ziet er weer mooi uit~leuk zo'n fotosessie met je dochter! We leren je zo stap voor stap wat meer kennen, leuk!
Groetjes, Inge