Boukjes Workshops!

donderdag 25 maart 2010

Book of Me: mijn hobby

Naast scrappen is Schilderen een hobby van mij. Gek genoeg doe ik het thuis bijna nooit, omdat je er echt voor moet gaan zitten. Scrappen doe ik in mijn hobbykamer en dat kan ik laten liggen en zo nu en dan een stukje doen. Maar elke donderdagavond ga ik naar cursus en die avond is voor het schilderen!


Het grote schilderij is nageschilderd van een schilderij van Christine Comijn, al van jaren terug, maar het hangt nog steeds bij ons in de woonkamer.


Dit is meer eigen werk, nageschilderd van een reclamefoto van de Nuon en de laatste is een portret van een foto van toen ik net moeder was geworden van Evert, mijn oudste zoon (bijna 18:)




Vanavond mag ik dus weer...
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Gemma zei

Wow, erg mooi!
Gemma

Ann zei

diep bewondering wat is dit prachtig geschilderd door jou.

Anneke zei

Wauw wat mooi!!

Inge zei

Wat mooi allemaal zeg! Hoezo creatief?
Veel plezier vanavond!
Groetjes, Inge

Manon zei

prachtig zeg!
tja ik schilder ook maar zou er echt wat meer mee moeten doen :( te weinig tijd :)

xx

Dora zei

Nou dit zou ik echt niet kunnen hoor wat enorm mooie en gaaf dat je dit kan!

Splashes of Pink and Mint zei

Jééé heb je nog meer van die verborgen talenten??? Wat is dit móóóóói zeg!!!! Heel knap gedaan, dit zou ik dus echt niet kunnen!
Fijn weekend!

Bizzy @ home zei

Erg mooi zeg, je hebt talent!
Leuk om dit te verwerken in je book of me.
Groetjes Renny

Linda zei

Wat kun jij prachtig schilderen, zeg!