Boukjes Workshops!

donderdag 10 februari 2011

Zomaar

Eindelijk!
Lang niks geplaatst zeg! Wel bezig geweest, maar dat is voor het komende magazine en mag ik nog niet laten zien.
Komende dinsdag ga ik met een groepje dames een avondje knutselen en ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt, een easelkaart. De meeste dames hebben nog nooit gestempeld, zijn meer van de 3D, maar we gaan het proberen! :)



En, als ze liever een roze versie willen maken, dan kunnen ze hiernaar kijken. Dit notitieboekje heb ik laatst met 3 meiden gemaakt die een middagje kwamen knutselen.



Van Tynke kreeg ik de volgende award, dank je wel! Een mooi plaatje, wie 'm ook wil, moet even bij Tynke kijken wat je ervoor moet doen, dan is ie voor jullie!


Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Sylvia van der Kolk zei

Hoi Boukje,

Wat een prachtige creaties.
Ik vind de kaarten ook erg vrolijk.

Groetjes Sylvia.

hennie zei

Leuk gedaan Boukje.
Hele prettige avond met de dames gewenst, maar dat zal wel lukken.
Groetjes hennie.

Jetty zei

mooi Boukje.

Wendy zei

Wat een prachtige kaart mooie kleuren en het notitieblokje ziet er ook erg mooi uit

Groetjes Wendy

Bizzy @ home zei

Mooi kaartje, alvast een gezellige avond!
Groetjes Renny

Dora zei

de zomer/lente is in aantocht, erg leuk, zo heerlijk fris.

Sandra1968 zei

Hele mooie kaarten! En hoe vonden de dames het om dit te maken?
En gefeliciteerd met je award.
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Hoi Boukje,
Wat een leuk kaartje.
Ik zal het resultaat wel komen te zien.......!
Een gezellige en creatieve avond toegewenst.
Groetjes van Hilma