Boukjes Workshops!

donderdag 15 september 2011

a Moment lasts...

Precies mijn kleuren de foto van Challenges For You #25, daar móest ik natuurlijk wel een kaartje voor maken! Lekker roze!


'k Heb weer roosjes gemaakt van vilt, maar ook van kraftpapier (binnenvel van rol cadeaupapier). Verder papier van Jillibean Soup gebruikt, Parisian Anthology en een stukje Scenic Route. De tekst is geprint op een vel van de Action, het roze paste er mooi bij!


Even een detailfoto van het fijne skeletblad...


en hier de inspiratiefoto:

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

19 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Heerlijke kleurtjes, ik heb gisteravond ook één gemaakt n.a.v. deze challenge. Moet nog even op de foto.

Mieke zei

Haha, mijn kleuren ook ;) Mooie kaart!

Maia zei

Prachtig die roosjes!
Hoe maak je die?
En dat kraft binnen in een rol bewaar ik natuurlijk ook haha!
Fijne dag,
Groetjes Maia

Oeneke zei

Super lief kaartje Boukje en die roosjes zijn zo mooi geworden

jacqueline zei

Schitterend weer zeg.
Wat een geweldige mooie kleuren, echt heel romantisch.
Heb je de roosjes gemaakt die die malletjes voor door de big shot?

Groetjes Jacqueline

chantal en sygrid zei

schitterende kaart boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Nadine zei

Een pracht exemplaar, mooie tekst ook!

Maia zei

Bedankt voor de tip!
Ik ga snel nog even je naam vermelden want jij hebt inderdaad mij wat glimmermist tips gegeven.
Fijne avond,
Groetjes Maia

Jetty zei

Erg roze maar wel heel mooi.

Lizzy zei

Mooi kaartje!

Marjan zei

Wow Boukje! Wat een prachtige kaart! Ik zie hier goed de fotokleuren in terug. Die roosjes heb je echt geweldig mooi gedaan! Heel gaaf! Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Wauw, deze is erg mooi zeg !!! Heerlijk zacht roze ! Prachtige tekst ook !
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Joyce Ebben zei

Die roosjes vind ik super! Ik had er helemaal niet aan gedacht om vilt door de mallen van Marianne te doen! Je kaart is prachtig geworden, de tekst vind ik super! Leuk dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Brenda Roggeveen zei

Wat zijn die vilten roosjes prachtig! Mooie kaart ook, lekker roze! Bedankt voor het meedoen bij CFY!

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hoi Boukje!
Wat heb je weer een enorm mooi kaartje gemaakt, een feestje om te zien! Erg leuk!!
Groetjes Hilde

Monique zei

Wat een geweldige kaart is dit! Heerlijk roze en die roosjes zijn geweldig, goed idee om dat van vilt te snijden. Leuk dat je weer meedoet met CFY!

anja curvers zei

Wow dit is wel supergaaf zeg wat een prachtige roosjes zo mooi van vilt.

Jann-will zei

Ik vind hem ook prachtig.

Dank je voor het meedoen,
groetjes Wilma

Kitty zei

Prachtig! Wat worden die roosjes mooi in vilt zeg!