Boukjes Workshops!

vrijdag 7 oktober 2011

Beetje Noors

Voor de knutselavond hier had ik nog even een voorbeeldje gemaakt van een Diamond Fold kaartje, het lijkt een beetje Noors door de kleuren en het papier.
De werkwijze van een Diamond Foldkaartje vind je hier.


Al het papier komt van de Action, de bloemstempel is van Marianne Design en de ijskristal is een stans van Cuttlebug. Het witte vezelpapier komt van Ikea en geeft een mooi winters effect.


Zelfs het lint, de kraaltjes en de tekststempel is van de Action.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Facts and Fairytales zei

Wat ontzettend leuk! Misschien toch maar even bij Action langs

groetjes
Brigitta

Neline zei

Wat een ontzettend leuk kaartje! Het modeltje vind ik toch echt wel heel erg leuk.
Ik ga het toch ook eens proberen;)
En...even langs de action.
groetjes
Neline

Oeneke zei

Hi hi, je mag wel geld vragen van de Action....Het wordt er steeds drukker, komt vast door al die scrappers. O ja... voor ik het vergeet, het is weer een prachtig kaartje

Wendy zei

Wat een ontzettende leuke kaart leuk model ook

Fijn weekend

Groetjes Wendy

anneke's creaties zei

ge-wel-dig, wat is dit weer een mooi kerstkaartje en idd het model blijft leuk, en wat heeft de action toch best leuke spulletjes, dat zie je maar weer aan deze kaart, ja echt suuuuuper.

groetjes anneke

Gea zei

Mooie kaart! Zo zie je maar weer dat je voor mooie kaarten niet perse naar de speciaalzaak hoeft, de discount winkels hebben prima spul!
Ik sneup ook graag bij de action :-)
Groetjes Gea

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Maudy zei

Prachtig kaartje Boukje!

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.

Groetjes sylvia.

Brendaxx zei

Weer een prachtig kaartje Boukje! Jij schudt ze allemaal zó uit je mouw volgens mij ;) Super!

Jetty zei

zo mooi, dit kaartje. Super!