Boukjes Workshops!

zaterdag 29 oktober 2011

Explosion doosje

'k Heb op het forum weer meegedaan met de verrassingsuitdaging. Nou, het was weer een echte uitdaging deze keer. In mijn envelopje zat het stuk dessinpapier met de boompjes, het label, het lintje, de witte en roze bloem, de chipboard boom, alles in een bruin filterzakje.
Daarbij mocht ik een stukje cardstock voor het doosje en een stukje voor de deksel toevoegen.
Je mocht Distress Ink gebruiken en ik mocht nog borduren.
Verder niks! (geen stans, geen pons, geen stempels, niks!)


Voor het doosje gebruikte ik roze, het vierkantje wat ik eruit moest knippen heb ik weer gebruikt op het doosje. Ik mocht mijn scoreboard gebruiken voor het rillen, dus heb ik ook de zijvlakken gerild :)
In het doosje zit de witte bloem, de groene blaadjes heb ik allemaal uit het bruine filterzakje geknipt en bewerkt met Distress Ink! De andere blaadjes zijn eigenlijk boompjes, die ik uit het dessinpapier knipte. Het borduren zie je bovenop langs de rand en in het hartje van de bloem.


Het boompje heb ik met Distress Ink bijpassende kleuren gegeven en op het label geplakt.
De 'appeltjes' zijn uit het dessinpapier geknipt.


Het doosje is maar klein hoor, de vierkantjes waren 2 inch...


Zie je het ribbelrandje onderaan het label? Komt van het filterzakje:) Haha, je moet wat als je maar zo weinig spullen mag gebruiken? Wel leuk hoor, zo'n uitdaging!
Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Ik vind 'm heel erg leuk!

Wendy zei

Wat een mooi doosje

Groetjes Wendy

mieke zei

Ontzettend leuk, zeker als je weet dat het met zo weinig gemaakt is .

Mieke

corryskaart zei

een heel erg geslaagd doosje en vooral de ribbels op het papier,je moet er maar opkomen:-))
groetjes van corry

Jolanda zei

Mooi hoor . . . ik vind de kleuren prachtig. Ik vind de label met het boompje ook leuk

Dora zei

NOg steeds op mijn lijst met wil ik maken, zal ik het eerdaags nou maar eens gaan doen haha
Die van jij is erg mooi, lekker roze!

Miranda Slagboom-de Groot zei

heel erg mooi.
groetjes miranda

Gea zei

errug creatief allemaal! Superleuk gedaan :)
groetjes gea

Martine zei

Heel erg leuk gedaan hoor!
en vooral het label vind ik super!

Groetjes Martine

Judith zei

Oh, wow, dit is je heel goed gelukt, Boukje! Ik vind die ribbeltjes van het filterzakje goed gevonden, wat een leuk idee!
Klein maar fijn doosje, hihi
Groetjes, Judith

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi doosje geworden je moet maar op het idee komen groetjes maartje

Marja zei

Wat heb je er weer iets moois van weten te maken!

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooi doosje.

Groetjes sylvia.

Jetty zei

wauw wat een mooie.