Boukjes Workshops!

maandag 12 maart 2012

Joy fold kaartje Don & Daisy

'k Vond op Pinterest een leuk patroon van een Joy fold kaartje . 'k Heb alleen de maten wat aangepast, zodat ik 'm van een bestaand basiskaartje kon maken.


Neem je basiskaart met de vouw onder en snijd die op 2" inch vanaf de onderrand af (5,2cm.)Het kaartje met de afbeelding is een dubbel kaartje van 3 1/2 '' (9cm.) 'k Heb de stempel ingekleurd met Distress Ink, voor het jasje de stempel nog eens afgedrukt op dessinpapier en uitgeknipt. De achtergrond is met Distress Ink en blending foamsponsje bewerkt.
Bekleed de binnen en buitenkant met dessinpapier. Onder het dubbele kaartje heb ik wondgaas geplakt, eindelijk het goede gevonden. Het kaartje sluit door de punt onder de bloem te schuiven.

Deze kaart is project #4 voor Marianne Design en vandaag staat hij ook op het Don & Daisy blog!

Gebruikte materialen van Marianne Design:
-DDS3317 stempel Daisy,
-PK9080 Paperblok Vintage Pastels,
-JU0844 Vintage kant,
-JU0850 Paper rose,
-LR0162 blaadje van de English rose,
-tekststempel

Een fijne dag voor iedereen!

6 opmerkingen:

Jacquelien zei

Een enorm leuk, schattig en wederom apart kaartje. Super!

Dora zei

Ow wat leuk, één van mijn eerste kaartjes heb ik zo gemaakt maar met een magnolia, en ik was dat idee al helemaal weer vergeten....

Ellen zei

Wat een leuk kaartje!! Heb het idee gelijk ook even gepind...vind het een erg leuke indeling...:)

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart!

Jetty zei

Hij is ontzettend leuk

jacqueline zei

Wat een geweldig kaartje weer ....heel leuk met dat flapje!

Groetjes Jacqueline