Boukjes Workshops!

vrijdag 23 maart 2012

Vintage kaart

Met een plaatje uit het Vintage knipvel van Marianne Design heb ik project #7 gemaakt. Het is een grote kaart geworden van 16x16cm.
Het plaatje heb ik uitgeknipt met een figuurschaar, zodat je een mooi oud randje krijgt. Het papier uit het blok Vintage Pastels past er natuurlijk prima bij! De vlindertjes komen uit het knipvel Rozen, 'k vond ze zo lief hierbij!


'k Heb de binnenkant van de kaart ook bekleed, het vel niet helemaal vastgeplakt, zodat je er nog een label achter kunt schuiven.


Gebruikte materialen Marianne Design:
-PK9080 blok Vintage Pastels,
-MB0134 Knipvel Rozen voor de vlindertjes,
-VK9523 Vintage knipvel voor de afbeelding,
-JU0843 Vintage kant,
-JU0850 Paper Roses,
-JU0848 Paper Roses knopjes,
-LR0162 blaadjes van de English Rose.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Jolanda zei

Wat een mooie kaart . . . toch leuk als ook de binnenkant bijpassend is

Manon zei

erg mooi kaartje. Groetjes Manon

Maia zei

Ooooo, hier hou ik van!
Wat een prachtige vintage kaart en toch helemaal jouw eigen stijltje!
De binnenkant, een leuk idee!
Geniet van een fijn lente weekend
Groetjes Maia

Jetty zei

Ik vind hem geweldig

Wieke van Keulen zei

Ik kom net via een linkje voor het eerst op je blog. Wat een kunstenares ben jij met papier en toebehoren. Geweldig. Ik kom graag in de toekomst vaker langs. Groeten Wieke (wiekevankeulen.blogspot.com)

jacqueline zei

Prachtig weer Boukje.
Heel romantisch geworden.

Groetjes Jacqueline

Annette zei

Schattig vintage kaartje!
xoxo Annette

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!