Boukjes Workshops!

zaterdag 29 december 2012

Een kaartje met behang

Van mijn schoonzus kreeg ik een tas met mooie stukken behang wat in de winkel had gehangen als decoratiemateriaal. Leuke kleurtjes! Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb een voorbeeldkaartje gemaakt voor de knutselavond van komende maand.


Knip een aantal strookjes en knip onder een hapje eruit. Schuif ze onder een border met een randpons bewerkt. Aan de bovenkant zit een strook met embos eronder geschoven, op de overgang een stukje lint. Ook de roset is van behangpapier gemaakt en bewerkt met glitterlijm (zie je niet zo goed op de foto)

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

Sanne zei

Wat een vrolijke kaart! Ik vind hem te gek! Heerlijke kleurtjes!

Liefs Sanne

anneke's creaties zei

wat is dit een mooi kaartje geworden en dat nog wel met behang
zo zie je maar weer dat je echt alles kunt gebruiken voor kaarten te maken
ja echt een suuuuuper mooi kaartje
fijne jaarwisseling toegewenst

groetjes anneke

Wiebine zei

wat een leuk kaartje Boukje,
groetjes,
Wiebine

Crealien zei

Wauw echt een schitterend kaartje zeg!
Prachtige kleuren, heel vrolijk.
Groetjes Evelien

Jetty zei

Ik heb ook wel met behang gescrapt. Zit soms erg leuk spul tussen.
Jou kaartje is ook erg leuk geworden

Annemarie zei

Wat super bedacht weer Boukje. En wat een mooie kleuren!
Groeten Annemarie

Anoniem zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje !! Hele mooie kleuren zijn dit samen !
Groetjes Berdien

Judith zei

Wat een vrolijke kaart!! Leuk idee om het behang zo op de kaart te verwerken!

Fijn weekend!

Groetjes Judith

Rebelleke zei

Gaaf kaartje

jacqueline zei

Heel mooi weer en wat een heerlijke frisse kleuren.
Je word helemaal vrolijk van deze kaart.

Ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling toe.

Groetjes Jacqueline

Martine zei

heel leuk kaartje!

Groetjes en de beste wensen voor 2013!

Martine

Bizzy @ home zei

Boukje, foar dei en dyn familje ek folle lok en seine foar it nije jier!
groetnis, Renny

Unknown zei

Superleuk met het behang! Lieve kleurtjes, daar hou ik wel van!
Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Liefs Elly

Yvonne zei

Wat een super leuk idee. Ik neem wel eens van die staaltjes behangpapier mee bij b.v. de Praxis en de Kwantum.

Groetjes,
Yvonne.

Maaike Huisman zei

Een mooie kaart, Boukje. Ik ga de behangboeken die ik heb ook maar weer eens langs. Gelukkig heb ik ze niet allemaal in de container gekieperd. Voor jullie allemaal een goede jaarwisseling en een fijn 2013 gewenst.
Groetjes, Maaike

Erica ♥ zei

Och deze is echt super, wat een mooie
kleuren en wat heb je er iets leuks
van gemaakt, toppertje !

Fijne jaarwisseling en een goed
begin van 2013 :)
Lieve groetjes van Erica ☼