Boukjes Workshops!

dinsdag 8 januari 2013

Van alles wat (budget)kaartjes

Hard gewerkt in de vakantie! 
 Dit kleine kaartje maakte ik nog van het behangpapier, een vervolg op het kaartje hier.


Een mannenkaartje, deze voor mijn zwager met papier van Nature Garden en Pan Pastel. De titel valt een beetje weg in de achtergrond, had ik beter met zwart kunnen doen.
 

'k Heb deze maand veel mannenkaartjes nodig, nog een zwager die bijna jarig is, voor hem maakte ik deze kaart met leeftijd. De basis is uit een Actionblok.


Het kaartje 'Sterkte' is gestempeld met achtergrondstempel van Penny Black die ik voor mijn verjaardag kreeg en bewerkt met Pan Pastel. Het onderstrookje is een binnenkant van een envelop, het witte ribbelkarton komt van een beschuitrol!  De 'tape' is een border background stempel van Hampton Arts, leuk om tape mee te maken! (ook hierboven onder de 52 te zien)


En nog een paar eenvoudige kaarten met papier uit hetzelfde Actionblokje. Handig, je vouwt het karton dubbel en hebt gelijk je basiskaart!
Voor mijn vader, die van vogels in de tuin houdt... een beetje in de achtergrond gestempeld met Versamark en bewerkt met Pan Pastel, lijntje erom maakt het af.


En deze heeft nog geen bestemming, maar wordt vast nog wel verstuurd.
Ook hier zie je de borderstempel, hier is die met goud gestempeld en bewerkt met te gekke krijtjes voor nog meer glans effect (jammergenoeg niet goed op de foto) De belletjes zijn geverfd met...nagellak van Dinette, haha, die kleur stond het mooist bij de rozen in het papier!


'k Ben best wel ijverig geweest hè?! (Als mijn zus hier logeert hebben we heerlijk de hele dag de tijd om te knutselen, altijd gezellig!)
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

Jetty zei

wat zijn ze leuk Boukje. Heerlijk dat je zo lekker productief kunt zijn met je zus.

Annemarie zei

Wauw superleuke kaarten heb je weer gemaakt Boukje!

Jane zei

Zo zeker productief geweest.
Ik vind die mannenkaart met papier van Nature Garden super mooi.

Erica ♥ zei

Jeeeee wat een geweldige kaarten
heb je gemaakt, allemaal zo leuk en
toch allemaal verschillend. Heel
mooi papier heb je gebruikt, enne,
lachen hoor met die nagellak :)

Fijne knutselweek gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

Anoniem zei

Zoo jij bent lekker bezig geweest !! Mooie kaartjes. Ik ben helemaal weg van kaart nr.2 ! Dat is natuurlijk helemaal mijn stijl. Misschien een tip: als je de tekst met een zwarte fine-liner overtrekt, springt hij er meer uit. Dit doe ik ook vaak met stempels.
Groetjes Berdien

Margot zei

ze zijn leuk!

Inge zei

Wauw, wat een leuke kaartjes!
Ik vind de sterkte kaarten erg mooi!
Goed idee om de belletjes te kleuren met nagellak!

Linda Visser - van der Velden zei

Goed bezig zeg, leuke kaartjes! En gezellig met je zus :) veel plezier!

Wiebine zei

mooie kaarten Boukje en wat veel zeg, zeker vakantie gehad (hi, hi)
groetjes,
Wiebine

Unknown zei

Mooie kaarten Boukje!! Ik vind de mannenkaart ook erg mooi!!

Karin zei

Mooie kaarten. Leuk ook om dat met je zus te doen.

Gea zei

ze zijn mooi!
groetjes Gea

Maaike Huisman zei

Lekker bezig geweest in de vakantie.
Leuke kaarten zijn het geworden.
Die hartjes met de nagellak zijn goed gelukt.

Groetjes, Maaike